Recenze (106)
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
WTF Některé filmy samy sebe berou tak vážně, až se sežerou. A pár lahví kečupu neudělá ze šlichty luxusní oběd.
Mutronics (1991)
Jedna nebo dvě **??? Tenhle film mohl dopadnout o něco lépe, kdyby z něj neudělali trapárnu ala Asylum. Oni Avengers vlastně nejsou nic moc jiného, ale jsou tak o deset na šestou líp udělaní.
Zúčtování (2016)
Skoro byste uvěřili, že je to možné.
Zmenšování (2017)
Zajímavý nápad totálně rozjebaný v bohapusté agitce spolu s nesympaticky cáklou hrdinkou. Škoda.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Tohle se fak nepovidlo. Grafici zjevně odvedli spoustu práce. jenže není to málo? Nakonec i ten vizuál je tak nějak přepálený. Všechno tak nějak děsně přehnané. Jednička měla aspoň pokus o nějakou dějovou linku. Tady není ani to. Spousta různých scének a výsledkem je nula. Ne, že by se člověk vysloveně nudil. Jenže je to úplně fuk. Přirovnal bych to k muzice, kterou si pustíte při úklidu a je vám celkem jedno, co to je. Vlastně ani pořádně nevím, proč je v podtitulku "Grindewaldovy zločiny". Co vlastně provedl kromě toho, že utekl při převozu z vězení? Díky provedení za dvě hvězdičky a přemýšlím, jestli to není moc.
Bohemian Rhapsody (2018)
Film, který by bez hudby skupiny Queen byl jen (pod)průměrným životopisným snímkem. Přesto, nebo snad právě proto stojí za to ho vidět.
Sanju (2018)
Čekal jsem další bombu od dvojice Hirani - Chopra a nakonec skoro zklamání. Sanjay Dutt mi nikdy nebyl moc sympatický. Tenhle film mi jen potvrrdil moje pocity. R.H. určitě není režisér, který by měl problémy s vykreslením postav, takže mu budu věřit. Na druhou stranu palec nahoru zaslouží představitel hlavní postavy Ranbir Kapoor. Film, který stojí za to vidět, ale tím to končí. Takže za tři. S odřeným hřbetem i břichem.
P.K. (2014)
Jak je možné, že jsem tohle ještě nehodnotil??? Indický "Ítý Foun Houm" je dokonalou společenskou satirou v rouchu komedie. Jako u všech indických filmů je tu na naše zvyklosti trochu pomalejší rozjezd. Jenže když se na konci začnou všechny nitky splétat, tak jenom němě zíráte. To co Holywood dělá pomocí checklistu, to zvládne bolywoodský machr díky své genialitě. Koupil jsem si DVD včetně bonusového disku. Stojí za to. Například dokumentík o tom, jak se natáčela "tančící auta". :-) :-) :-)
Secret Superstar (2017)
Indové uměj. Americké filmy se v poslední dekádě dostaly na nějaký divný level. Technicky perfektní práce, ale nějak mi dělá (až na pár výjimek) problém, vzpomenout si, o čem to vlastně bylo. Indická kinematografie se naopak dostává do svého zlatého věku. Úžasný mix společenské satiry, komedie i akce. I když je tu Ámir Chán jen ve vedlejší roli, tak dokazuje svoje mistrovství. Tři idioti sice zůstávají na špičce pomyslné hindustánské hitparády, ale Tajná Superstar jim spolu s PK slušně šlape na paty. Našincům pro porozumění určitě schází hlubší pochopení naprosto neznámé kultury. Jenže je to i naopak tyhle filmy nám přibližují rozporuplnou Indii počátku třetího tisíciletí. Pozn: Viděno ve Světozoru 10.10.2018 PS: Všimli jste si jedné zvláštnosti? Jediný taneček je vlastně až v potitulkové scéně, která je vložená jako komický závěr.
Duplicate (1998)
Dvojnické komedie obvykle docela dobře fungují. Tahle sice nijak nenadchne, ale skoro určitě pobaví.