Poslední recenze (8)
Lesní duch (2013)
Hodně krvák, ale lekačka dobrá.
Mary a Max (2009)
Úžasné zachycení dvou obyčejných životů, štěstí i deprese, přátelství i nenávisti....
Hannibal - Zrození (2007)
Pomsta musí být.......jen se mi tento díl do série s Hannibalem moc nehodil......chtělo ho úplně separovat...