Recenze (513)
Soumrak mrtvých (2004)
Nejrealističtější a zároveň nejnudnější zombie film, aneb soumrak zábavy.
V údolí Elah (2007)
Témat Haggis nakousává hodně a pár myšlenek zde prezentovaných rozhodně stojí za delší zamyšlení, však želbohu na mě film místy působil lacině a prvoplánově, někdy snad i nekonzistentně(?), jakoby Haggis nevěděl, co si s těmi všemi zajímavými nápady počít, ale především strááášně zbytečně dlouze. Ale už jen kvůli Tommymu a Charlize stojí za to ten čas filmu věnovat, vlastně je to celkem slušná podívaná, jen by to chtělo prostříhat. 70%
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Lucas, Spielberg a Koepp dovedli ve čtvrtém Indym žánr brakovitého fantasy a sci-fi dobrodružství do stádia nedotknutelnosti, kdy mu nemůže uškodit už ani mladý Jones skákající po liánách jako Tarzan, natož pak nějací emzáci v roli božstev starověkých civilizací, což je klasika jak řemen. Napoprvé skvělá zábava a obstojných 85%.
Táta na plný úvazek (2004)
Na mé gusto až příliš silný a bohužel komedií neředěný extrakt z hloupé romantiky.
Flákači (1995)
Jestli bylo Smithovým cílem natočit film, který by vypadal jako počin kanadský státní televize, tak se mu to povedlo se vší parádou.
Poručík (1992)
Druhý nejlepší výkon podává samotný "Velký jablko", který sice ze začátku 90s zažilo významný pokles kriminality, ale i tak to bylo všechno, jen ne místo pro bezpečný život... a Ferrara nás uvrhá právě do společnosti tamních fetek, ve který není nouze o chmury, špínu a hřích. --- Na první pohled film stojí a padá s Keitelovým výkonem, alespoň v první polovině tomu tak určitě je, v tý druhý, kdy už je scénář o poznání lepší a slouží Keitelovi jako katalyzátor, je už toho ke koukání mnohem víc.
Temný úsvit (2006)
Temnou, pochmurnou a nesmírně tíživou atmosférou nabitá podívaná, u které jsem byl od začátku do konce napjatý jak na strunách.
Youth Without Youth (2007)
Nový Coppola se mi líbil hodně, hltal jsem každou scénu, záběr, slovo -- forma je precizní. Dvě hodiny plynou pozvolně a svižně zároveň, jenže ta zřejmá snaha natočit film, který v divákovi zanechá víc, než pomíjivý jednorázový zážitek, bohužel selhala.
Skandály ze života zvířat (2008)
Z potenciálně nenáročný a odpočinkový komedie se vyklubala nuda nuda šeď šeď, u který si neoddychnete a nepustíte všední starosti života z hlavy, protože budete netrpělivě povzbuzovat časojezdík na jeho cestě k závěrečným titulkům a spílat si, že jste se radši neučili informační a komunikační sítě, ze kterých zejtra skládáte zkoušku... pár dobrých momentů, ba i velmi poskrovnu těch skvělých (viz diskuze) se vyskytne, ale to přece v každý, i sebeblbší, komedii. 50% --- ono by si to možná i zasloužilo ty tři hvězdy, viděno when high, s kamarády, ale některý momenty byly tak moc WHAT THE FUCKING FUCK?!, že je prostě odmítám dát.
Než si pro nás přijde (2007)
Když ti dva v poklidu sedí a řeč nevázne (nebo i vázne), samo od sebe na povrch vybobtnává i nějaký to hlubší poselství, ale když cestují, sklouzává to ke spíš povrchní zábavě s prázdnými tlachy, což nehezky kontrastuje s příjemně přemýšlivým a zároveň zábavným začátkem a koncem filmu. No a Jack a Morgan, takoví staříci, přímo se nabízí: "jednou nohou v hrobě", ale furt to dokážou rozbalit! Předvedli vynikající herecký výkony. 75%