Poslední recenze (13)
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
Prachař a "Pičo" Rausch, trapáci jaký svět neviděl a ta plejáda největších exotů vyplněná nudnou vatou kolem je stejně trapná jako ta sračka na nově.
Ip Man 2 (2010)
Po skvělé jedničce jsem očekával stejně nadupanej film, protože hodnocení obou filmů je skoro totožné. Jaké bylo moje zklamání když po hodině a půl se s mým velkým překvapením stala z filmu klasická americká sračka, kde velkej hromotluk nejdřív dává hlavnímu hrdinovy na prdel, aby se vzápětí vše otočilo a náš bořec jej pořádně seřezal. Dalšího zloducha musí dopadnout policie. Hrdina má proslov o porozumnění...pak klasická velká tleskačka a slzy. No dobrý tohle tady už párkrát bylo...
Inseminátor (1987)
Trocha nostalgie neuškodí:)) Vždy když sem byl nemocnej tak sem na VHSce sjel tuhle sračku až do konce s velkym nadšenim. Tehdá to na mě docela působylo...