Recenze (8)
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Po prvních 29 minutách jsem věděl, že je to za ***** Knihu jsem přečetl za 2 dny a toto je splněný audiovizuální sen všech 80., 90. a 00. kových herních a filmových "maniaků". A teď jdu hledat všechny odkazy a koupit si soundrtrack!
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Po třetím shlédnutí to tam JE! 100%
Kód Enigmy (2014)
*** MASTERPIECE ***
Sky Fighters: Akce v oblacích (2005)
Za Mirage 4*, to ostatní tak za 2,5, ale koukat se na to dalo.
Rytíři nebes (2006)
Pro ty kdo hodnoti podle kvality filmu, kterou posuzujou podle klise, kterych je tam mraky, ti at si hodnoti svou jednou nebo dvema hvezdickama. Pro ty co maji radi akci a letadylka tu uz dlouho neco takoveho chybelo. Tenhle film ma vsechno co ma popcornak mit a dobre to rozdeluje. Efekty za ty penize jsou skoro dokonaly, i kdyz je to samozrejme veci kompjutru. i to poskakovani dvouplosniku pri pojizdeni se mi moc libilo a mozna to tak v realu i bylo. Ja osobne sem se u filmu kralovsky bavil od zacatku do konce a dvojnasobne u leteckych scen a hrozne se na ne tesil, i kdyz nektery manevry jdou uskutecnit asi jen ve snu :-)Takze u me za 5 hvezdicek!
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Ach můj bože!!! K tomuhle kousku není co dodat, prostě nářez!
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Oddychovka na vecer jak vysita. Nemusim myslet ani kontrolovat povolenou rychlost... jinak souhlas s komentarem od Dudka. Ta posledni hvezdicka je za Vina Diesela.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Můj první komentář..., ani nevim, jak ho začít. Jedněmi nenáviděný druhými vyzdvihovaný film. Bylo fajn na 2 a čtvrt hodiny zapomenou na náboženské pravdy a nechat se vtáhnout do příběhu plného fikce. Podotýkám, že sem knihu nečetl. Tom Hanks zvládl svůj úkol více než dobře a Audrey je fakt kočka. Nejsem věřící, ale o náboženství něco vím a nejen díky tomu, že přítelkyně je věřící. A právě proto sem se u filmu dost bavil a mé hodnocení je vysoké.