Poslední recenze (11)
Interstellar (2014)
Nechci být zbytečně vášnivý k tomuto snímku. Ani mě tak netankují táhlé sekvence a romantická politika... to odsouvám na druhou kolej. Z pohledu fantazie o nekonečném vesmíru, kde hledáme život, mě snímek velmi oslovil. Probudil ve mě totiž zvědavost s otázkou "A co kdyby". Možná je to pohádka pro dospělé, která končí dobře, má i svého padoucha a zachránce... ale z mého pohledu tvůrčího nápadu, dřiny a ukázky možnosti nemožnosti, hodnotím tento snímek, jako jeden z nejlepších sci-fi film poslední doby.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Sorry jako :D .... Od dětství jsem fanda a milovník Hvězdných válek. U druhého dílu nové ságy jsem čekal, že se konečně něco dozvím o tom panu hraběcím...nedozvěděl, páč ho přepůlili. Dějová linie trochu nudná.... A Leia Organa, jako čarodějnice? A ještě jí pohodlně bez podtlaku otevřou.... o bože :) to snad ne. Co na snímku bylo nejzajímavější je příběh Luka a Ray a podivní vztah Ray s Benem....romantika a otevřený další možný děj. Nemám k tomu co více říct... :)
Angelika (2013)
Zklamání! Původní Angelika má své kouzlo, svůj styl. Kostýmy, jak z levného pornofilmu, věkový rozdíl je až přespříliš. Ach jo...proč.