Recenze (22)
Zmizelá (2014)
Dexter je oproti Amy posránek...
Kosmos - časoprostorová odysea (2014) (seriál)
Chci být taky astronom a objevovat vesmír
Hannibal (2013) (seriál)
Dokonalý blábol
Fargo (2014) (seriál)
True Story... Po skvělém rozjezdu to ztratilo šmrnc, pořád je to skvělé, ale jednu * si beru zpět pro lepší
Temný případ (2014) (seriál)
True Detective je u konce a ani jednou jsem nezapochyboval o hodnocení které jsem dal již po čtvrtém dílu bez jakéhokoli zaváhání.
Arrested Development (2003) (seriál)
Extrémně originální a na CSFD velice podhodnocený počin. Pokud se ze začátku nebudete chytat (jako já), nevzdávejte to, humor je z velké části založený na sžití se s postavami a bude postupně gradovat až na naprostý vrchol :)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Seriál, kvůli kterému jsem si tady založil profil, jen proto abych mu mohl dát plnou palbu :)
Obvyklí podezřelí (1995)
Miluju filmy založené na AHA efektu, tady je to fenomenální :)
Městečko South Park (1997) (seriál)
Nejlepší seriál svého druhu na světě. Díly jsou dost nevyvážené ale ty dobré absolutně vítězí nad těmi ostatními průměrnými či podprůměrnými. Navíc má seriál vzestupnou tendenci což je dneska vzácné. Vrchol seriálu je 8-12 série. V ČR bohužel nepříliš pochopený ale věřím že to přijde :) viz. hodnocení na IMDB (90% , 24.nejlepší seriál)
Láska a smrt (1975)
"Nemyslete na smrt jako na konec, ale jako na efektivní snížení vašich výdajů":) Viděno nespočetněkrát a po přečtení příslušných ruských děl ještě s umocněným zážitkem.