Recenze (1 058)
Šéfové na zabití (2011)
Rozhodně jedna z lepších komedií, kterou jsem od roku 2010 viděl. Více nabízí než postrádá a Aniston se Spaceym jsou zkrátka výborní. Na druhou stranu jsou tam i zcela zbytečné role a špatní herci (viz. Jamie Foxx). Celkově jsem spokojen, protože jsem se dobře bavil, o vtipné situace není nouze.
Šéfové na zabití 2 (2014)
Stává se vcelku pravidelně (bohužel), že pokračování úspěšných filmů je o mnoho horší než původní snímek a Šéfové 2 tuto domněnku potvrzují každou vteřinou. Uřvaná píčovina s předvídatelným humorem. Přesně tenhle typ komedií mi fakt vadí.
Defendor (2009)
Woody hraje nesympatického retarda, který se honí za něčím, co neexistuje. Ono by to vlastně vůbec nevadilo, kdyby tvůrci film prošpikovaly pár hláškami či zábavnými momenty. Ve finále je to mnohem více drama než komedie a to mě dost nudilo, přitom by se z toho dalo vytlouct mnohem více. Podobných filmů jako Kick-Ass je málo a Defendor mu bohužel nesahá ani po kotníky.
Francie trnem v oku (2015)
Tohle je sice dokument, nicméně pobavil jsem se u něj víc, než u 70% komedií. Tolik narážek, hlášek, škatulkování a přehazování špíny, přitom tak načančané - super.
Až naprší a uschne... (1985)
Ruská pohádka podobná těm českým, kde vládne humor, písničky a kouzla.
Jestřábí moudrost (1989)
Pohádka o moudrosti, která všechnu moudrost vyčerpala pro svůj název. I tak ale jde o příběh nevšední a temnější, než na který jsme u našich pohádek zvyklí.
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
Pokud toho hodně snesete, možná se i zasmějete.
Sněhurka a jak to bylo dál (1989)
Pohádka těžící ze slávy příběhu o Sněhurce je velmi nevydařenou směsí hloupého příběhu, nudných postav a klišé všeho druhu.
Oliver & Přátelé (1988)
Vtipná disneyovka čerpající z roztomilosti i agresivity domácích mazlíčků.
Kocour Felix (1988)
Kocourek s velkýma očima v příběhu plném fantazie. Pohádky z přítomnosti či budoucnosti mne nikdy nedokáží okouzlit, kocour Felix je toho dalším důkazem.