Recenze (314)
Paranormal Activity (2007)
no, nespinkalo se mi moc dobře....
Machete (2010)
roberte roberte, kdybys radši místo takových píčovin natočil PREDÁTORY.....
Smrt čeká všude (2008)
OSCAR: zadostiučinění za JARHEAD...
Prokletý ostrov (2010)
repete!
Podzemka (1985)
pitlovina
Avatar (2009)
nechápu, jak tomuto fantastickému, přelomovému filmu může někdo dát ODPAD - snad jenom nějakej zakomplexovanej sráč...
Kladivo na čarodějnice (1969)
zústalo to v mý hlavě ještě dlooouho.....
Medvídek (2007)
tlusté a odporné vilhelmové bych dal nejrači po hubě....
Max Payne (2008)
jalové...
Disaster Movie (2008)
abych nekecal, u AMY WiNEHOUSE jsem se fakt od srdce zasmál.....