Recenze (36)
Smrt ve tmě (2016)
Za mě jeden z takovych nejstresovejsich filmu co jsem videla... Celej film jsem byla v tranzu, napeti neklesalo a proste cely film super
Teorie všeho (2014)
Příběh Stephena Hawkinga na mě silně zapůsobil. Hercův výkon byl dle mého názoru naprosto excelentní, až jsem se nestačila divit. 90%
Tým Škorpion (2014) (seriál)
Nechápu zdejší hodnocení. Mě seriál úplně pohlcuje a myslím, že je povedený
Zmizelá (2014)
Nad filmem jsem nestačila zírat. Ta genialita zápletky, nečekanost konce, no prostě - po zhlédnutí jsem musela vše vstřebat a vzpamatovat se. Úžasný film, to opravdu ano
Divergence (2014)
Kdo by čekal, že bude film stejně dobrý, jako kniha? Já tedy ne a jsem velmi mile překvapena. Film byl naprosto úžasný, záživný a hlavně ne nudný. Nemůžu se dočkat, jak si pohrají s druhým dílem.
Hvězdy nám nepřály (2014)
Nevím, jak to přesně popsat. Film pobavil i dojal. Je to prostě krásný příběh o dvou lidech, kteří se do sebe zamilovali, navzájem se potřebovali a prožívali svou nemoc společně
Jedna za všechny (2014)
Film u kterého člověk nemusí přemýšlet a chce se pobavit
Fosterovi (2013) (seriál)
Úžasný seriál, úžasné zápletky. Miluju to, moc ráda se na to dívám. Absolutně fandím Callie s Brandonem, ale dost se bojím, že spolu nakonec nebudou. I tak, prostě ten příběh a to co se tam musí řešit jsou takové celkem běžné věci. Mám velmi ráda fantasy seriály, ale tohle je stejně tak úžasné.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Výborně jsem se pobavila, sympatičtí herci
Rande s celebritou (2004)
Upřímně jsem si myslela, že to bude blbost, ale film mě opravdu velmi překvapil. Strašně se mi líbil, snad skoro všechno. Obsazení, opravdu vtipné chvíle (opravdu nejednou jsem se zasmála po dlouhé době) a nádherná romantika. Je to takových horších 5 hvězdiček 85%