Recenze (625)
Bosch - Season 7 (2021) (série)
A hell of a ride!! Miss ya Harry! Poctivost! Old school! Takhle točit detektivky by nemělo nikdy vymizet!
Bosch - Season 4 (2018) (série)
Zatím jednoznačně nejlepší řada. Keep going.
Hotel Mumbai (2018)
Skvěle zpracovaná rekonstrukce událostí, které mne naprosto minuly a o to víc jsem tím byl filmařsky unešen, fakticky pak zděšen. Herecky to nemělo slabý článek a stopáž mi pak připadala jako kdyby to mělo 10 minut. Skvělé!
Angličanka (2022) (seriál)
Divoký západ zase trochu jinak. Velmi konverzační, což nebylo vůbec na škodu. Emily Blunt fantastická. V seriálu se objeví poměrně hodně postav a každá zde najde své místo a prostor, který plně využije. Za mě v dnešní době do plusu 6 dílů a ukončený příběh. Jsem rád, že takový to skvělý počin zvládne i někdo jiný, než jen Sheridan. Nakonec dávám plnou palbu, poslední dvě epizody úplnej masterpiece.
Silo (2023) (seriál)
Obecně moc post apo nejedu. Jen když je zajímavý námět, např. film Snowpiercer nebo I, legend. Zde mě natáhlo jak téma (několika podlažní silo, ve kterém se žije), tak zajímavý cast. Takže vracečky, gradující tempo, krimi zápletka plus vykreslení postav bylo na jedničku a bavila mě vlastně každá z nich. Hudba perfetkní a to jak se zvládl závěr? Uf.... Jen tato záležitost je za mě důvod, proč mít Apple TV.
Top Gun: Maverick (2022)
Znáte to, když si přejete, ayb něco neskončilo? Znáte to když si přejete, aby vaše paměť byla taková, že si byť sebelepší film za nějakou dobu nebudete pamatovat? Tak tohle všechno bych si přál. Ale opět to byl zážitek na celý život, který i když si budu pamatovat, tak si ho budu mile rád připomínat. Husina all the time.
Le Mans '66 (2019)
Tady není ani co psát, hodnotit. Snad jen že mě mrzí, že jsem si to nemohl užít na velkém plátně, v kině. Dokonalost.
1883 (2021) (seriál)
Surová a syrová westernová road movie. Konečně za to někdo vzal a natočil to tak autenticky, až máte problém to sledovat a doufáte, že poslední díl už nebudou jen holé pláně. Nápad s vyprávěním mladé naivní teenagerky byla trefa do černého. Casting jakbysmet (je vidět že hlavní dvojice jsou dlouholetí manželé, ta chemie je neskutečná). Hudba, o lokacích netřeba mluvit, prostě tady je všechno. Taylor Sheridan opět nezklamal! Bravo!
Poslední království (2015) (seriál)
Destiny is all!
Devadesátky (2022) (seriál)
Tohel my prostě umíme! Po 1.oddělení ještě lepší Devadesátky. Plně mi vyhovuje styl více faktů a technických věcí než zaměření na osobní životy postav. Parádní dobovka, super casting!