Oblíbené seriály (8)
Hilda (2018)
Ztraceni (2004)
Dle mého názoru jeden z mála aktuálně oblíbených seriálů, který si stále udržuje kvalitu. Jsem ale zvědavý, zda se tvůrcům podaří vysvětlit všechny záhady. Myslím, že si ukrojili příliš velký krajíc. Dodatek po konci: Záhady sice nevyřešeny, ale vůbec mě to nevadí. Poslední díl byl opravdu citovka, ze které sem byl na měkko. Pro mě nejlepší seriál, který jsem kdy sledoval.
Hrdinové (2006)
Je mě záhadou proč, ale dokonale mě to přestalo bavit během třetí série. - 9.12.2009 - musím říct, že kdyby existovala encyklopedie seriálů, které se z dobře rozjetého začátku totálně posraly, Hrdinové by byly na titulní straně. Těsně za nimi by se nacházel Prison Break. Když to bude nedej bože pokračovat dál, tak bez mojí účasti.