Oblíbené filmy (7)
Forrest Gump (1994)
O tomto filme sa uz popisalo velmi vela. Tento film musi chytit za srdce kazdeho clovecinou "smrdiaceho" filmoveho divaka. PS. Kebyze som nezabudol plakat, tak pri tomto filme "brecim" ako maly...stale...
Matrix (1999)
Odplata (1999)
Len o maloktorom filme si dovolim povedat, ze je bez chybicky, no dovolim si to povedat prave teraz. Skvela Noir zalezitost v ktorej Pan Herec Mel Gibson exceluje ako najtvrdohlavejsi tvdas Porter.
Sin City - město hříchu (2005)
Najlepsie spracovany komics Jednoznacne radim medzi svoje najoblubenejsie filmy a je uplne jedno, koho zo svojej patky vyhodim....uzasne, skvele, neuveritelne...Rourke je najcoolovejsi (anti)hero ever a Rodriguez s Tarantinom by sa mali dat spolu zosit, aby sa uz nikdy od seba neoddelili a tocili aj nadalej najkrvavejsie, najakcnejsie a najpribehovejsie pribehy...RESPECT
Ali G Indahouse - Film (2002)
respectaaa...westcoast.....2pac4ever....
Lepší už to nebude (1997)
Uzasny film s uzasnou atmosferou, uzasnym Jackom a uzasnym hafanom...
Temný rytíř (2008)
Po dlhsej dobe som si konecne vychutnal film, ktory ma riadne zatlacil do "kinosedadla" (skoda vsak, ze to sedadlo bolo riadne tvrde a nepohodlne, co mi pri vychadzani z kina sposobilo niekolkominutovy neprijemny pocit, ako by mi odumrela "zadnica":). Isiel som na Temneho rytiera s tym, ze sa budem bavit hlavne na uzasnom Jokerovi v podani Heatha Ledgera (R.I.P.), avsak film mi ponukol aj vyborne vypointovany pribeh Harveyho a velke mnozstvo silnych scen a momentov.