Recenze (2 755)
Terapie - Série 1 (2011) (série)
Místnost 2 pohovky a totální SRAČKA. A na tu starou usušenou švestku se nedá dávat - navíc v HD vysílání ty jeho mrtvé skelné oči - fakt HUMUS!
Zkažená úča (2011)
Takový humbuk kolem filmu a taková nuda. Cameron Diaz mám rád a např. ve filmu "Zatím spolu, zatím živi" byla skvělá, vtipná.... Tohle byla nudná sračka. Ani jednou jsem se nezasmál. 10%
Bereavement (2010)
Film byl zbytečně dlouhý. Také mi chybělo vysvětlení, proč ten pomatenec vraždil. Alespoň závěr byl trošku akční a tak mne na chvíli probudil. Průměrný film, na který rychle zapomenu.
Terra Nova (2011) (seriál)
První a 2. díl zatím ušel. Zajímavé prostředí, dobré herecké výkony, nechybí ani napětí..... no, uvidíme. Zatím 70%. Tak bohužel, 3. díl byl slabý, nezáživný, nudný....prostě děsný. Hodnocení měním ze 70% na 40%. Po shlédnutí 4 dílu jsem se rozhodl, že již seriál nebudu sledovat. Strašná sračka!
Fertile Ground (2011)
Sledujeme 95 minut hysterické mindráky těhotné ženy. Navíc je tak šeredná, že bych o ní neopřel ani kolo. Film bez napětí, bez krve, prostě ztracený čas. ODPAD!
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Ale jo, dalo se na to koukat. Jsem rád, že mladé ženě vyléčil očičko :-)
Forest, The (2011)
Nechápu, proč se film jmenuje LES nebo dokonce Les živých mrtvých? Scéna v lese je totiž pouhých 10 minut. Jinak se vše odehrává v jedné místnosti. Pošahaná modelka zastihla svého milého fotografa, jak si to rozdává s jinou a tak utíká do lesa, kde si přes hlavu natáhne sáček a udusí se. Jak originální. A jelikož je fotograf kurevník, duch mrtvé vraždí všechny, co se s ním vyspí. Otřesné amaterské výkony a zřejmě hodně levný film. A proč jsem se na takovou sračku díval? Ještě před 14 dny měl film hodnocení 80%. Zřejmě film hodnotili herci a producenti :-( Svině!
Green Lantern (2011)
Skvělá podívaná, luxusní triky a efekty. Špičkové herecké výkony. Já prostě nemám co vytknout. Kéž by byly všechny takové filmy!! 100%
The Dead (2010)
Němý film, kde ZOMBIE hrají černí domorodci. Jak komické. Maskéři neměli žádnou práci. Na černém ksichtu se totiž nedá nic udělat. A tak jen pomalu lezou. Extrémně pomalu. A film se táhne a táhne. Děj? Žádný. Herecké výkony? Dva vojáci jdou a jdou, občas vystřelí, chvíli jedou autem.... tohle by zahrál každý pitomec! ODPAD!
Noc žraloka 3D (2011)
Při překladu titulků jsem musel na Wikipedii zjišťovat informace o žralocích. To by člověk neřekl, jak se názvy žraloků v různých státech mění. Ale teď už např. vím, že žraloček brazilský světélkuje a že polyká své zuby, aby získal vápník :-) :-) Komu se líbil film PIRANHA 3D, bude se mu líbit také SHARK NIGHT 3D. Sympatické herecké obsazení, akce, krásné jezero a žraloci na úrovni. Žádné kreslené stvůry od Asylum a Syfy. Ale dvě věci mne vytočily : SPOILER : 2 roky chodila s Dennisem. Věděla, jaký je to hajzl a přesto své kamarády s ním pustila na loď. A pak Denisovi projela lodním šroubem přes ksicht. Musel mít plastického chirurga kouzelníka, protože Dennis neměl na ksichtu ani škrábnutí a hned se mohl živit jako manekýn. Přesto se mi film líbil a dávám 60%