Recenze (2 747)
Grand Hotel - Pilot (2019) (epizoda)
1. díl zajímavý
Narušitel (2019)
Dennis Quaid má škaredou tlamu hodící se do horrorů a i v tomto filmu vypadal jako hnusný, slizký úchyl.
Zlom (2019)
Vymývaní mozku aneb když se budeš modlit a chodit do kostela, Bůh oživí mrtvého! Aleluja, zázrak. Já spíše beru jako zázrak to, že tenké nohy mandy Chrissy Metz, unesou takovou dvěstěkilovou bandasku!
Rusalka: Ozero mjortvych (2018)
Ségra se 3 x lekla a prý mám dát 60%. Lekla se i ryby ve džberu. Je to dobře natočené a na ruský horror více než průměrné. A Rusalka měla opravdu hnusné zuby :-)
Klub kanibalů (2018)
Komedie to rozhodně nebyla, nic tam nebylo k smíchu! A jako horror dost slabé. Spíše je to film o zakomplexovaných úchylácích, kterým už nestojí z normálního sexu.
Rocketman (2019)
Eltona jsem nikdy neposlouchal. Pustil jsem si film jen kvůli tomu, že psali na webu, že bude možná lepší, než Bohemian Rhapsody. Mimochodem, nikdy jsem neposlouchal ani Queen. My odchovaní stylem DISCO, jsme měli jiné idoly. Co se týče filmu Rocketman, já tedy nevím, ale po shlédnutí u mne zůstal pouze pocit, že Elton je naivní šlapka, feťák a alkoholik...
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Těším se na SEASON IV
Chladnokrevný odkaz (2019)
U filmu jsem se tak nudil, že jsem si prohlížel novinky her PS4 na webu. Strašná hovadina! 💩💩💩💩💩
The Hot Zone (2019) (seriál)
Ten konec to zabil. Kdybych věděl, že se nic nestane, tak bych tímto 6 dílným seriálem neztrácel čas!
Hellboy: Královna krve (2019)
40% dávám za Millu Jovovich, ta je jako vždy skvělá a krásná. Co se týče filmu, otřesná hudba, která mi kazila akční scény a spíše je to film pro děti. Zřejmě vtipné hlášky, byly trapné a ty srdcervoucí scény s tátou.... no comment. Byl jsem nadšený, jen když se otevřelo peklo a do města vtrhla monstra, ale ta scéna měla snad jednu minutu :-( Celý film jsem protrpěl!