Recenze (936)
Grey Gardens (2009) (TV film)
Vztahy matek a dcer nebývají vždy jednoduché a pokud je v životě obou vztah jediný, o kolísání mezi láskou a nenávistí není nouze....
Romeo a Julie 63 (1964)
Stálo by za to mít takhle zachycený i zrod leckteré jiné slavné inscenace....
O Williamu Shakespearovi a jeho sonetech (2016) (TV film)
Nevím, jaký je pan režisér Herskovič režisér a jaký je tento film z filmařského hlediska, ale pan profesor Hilský je jako vždy fenomenální a jeho zprostředkování Shakespeara nám neangličtinářům je tak strhující - tentokrát mne strhla k četbě poezie, což se mi nestalo již drahně let.....
Richard III. (1995)
Tenhle Richard mi připadá poněkud uspěchaný - všechno dělá v trysku, honem honem zavraždit toho a vlísat se do přízně oné a zas utíkat dála jen plášťs vyhrnutým límcem za ním vlaje a ani nemá čas si své intriky vychutnat.... I noční scéna před závěrečnou bitvou byla pro mne ve srovnání s jinými inscenacemi jaksi odbyta.... McKellen ve vojácké stylizaci skvělý, ale vedlejší postavy neměli při tom tempu vůbec čas nějak na diváka zapůsobit - v mysli mi zůstal jen floutek R. Downeyho Jr..Ta hvězdička navíc od průměru hlavně za nápad přesunu do 40-tých let....
Maso a krev (1985)
Skutečné středověké maso.... doteď jsem za nejlepší roli Rutgera Hauera považovala androida v BLADE RUNNER, ale tady se mi líbil ještě víc.... škoda, že za pár let poté už z něj byla jen bečka sádla....:(((
Díra u Hanušovic (2014)
Ač mám jinak poetiku "dejvických" ráda, tenhle film jsem měla už od půlky chuť si nejdřív nahrát a pak pustit rychloposuvem...
Ať vejde ten pravý (2010)
Komentáře a hodnocení se tady vesměs odráží od toho, kdo viděl originál a kdo ne. Já neviděla a proto na mně tahle verze dopadla s plnou silou. Jestli se na nějaký film hodí přívlastek "atmosférický", tak na tento.... člověku se nad oběma dětmi (tedy dítětem Owenem a Abby) svírá srdce...
Birdman (2014)
Nevím nakolik moc je to komedie (komedii z divadelního prostředí si představuji spíš takhle: http://www.csfd.cz/film/843-fraska/prehled/), ale mně se to moc líbilo - a herecké výkony je třeba ocenit u všech!
Modré stíny (2016) (seriál)
Zpočátku mne styl a forma vyprávění dost vadila, ale s každým dílem jsem si na ní zvykala a nakonec i ocenila. Nicméně nej pro mne byly herecké výkony a hlavně netypické obsazení pánů Pechláta a Novotného do rolí hajzlíků.
Noční recepční (2016) (seriál)
Jsme za polovinou miniserie a já jsem napnutá jak cukršpagát - jak říkávala moje babička. Už dlouho mne tak nic nevcuclo, což je určitě zásluhou nejen skvělých herců (z obou hlavních pánů charisma teče proudem) a úžasných exterierů, ale i předlohy. Moc se o Jonathana bojím.....