Recenze (220)
Zabiják (2023)
Možná by něškodilo, nemít tam tolik "moudro-prdů". Ale jinak to šlo. V pohodě biják.
Howlův kráčející hrad (2004)
Přijde mi, že v tomhle filmu jsou cítit i vůně.
Laputa: Nebeský zámek (1986)
Všechno, co od anime chci.
Zkouška umění (2022)
Jedinečná možnost "být u toho". Zachycení autenticity je úžasný. Obrazové kompozice skvěle zapadají do celého konceptu a kontrast vrátnice se zbytkem ústavu, je geniální pohled do dvou světů existujících na témže místě ve stejném čase. Prošel jsem si trochu křovím :)
Kancl (2005) (seriál)
Michael Scott je nejlepší šéf na světě a v tomhle kanclu chci (ne)pracovat. 4 hvězdy, protože poslední série se nedají, kvůli absenci Steva Carella, sledovat.
Katedrála (2022)
Ja tomu nechci davat zadny hvezdicky, protoze vyznam cele te stavby a zamer jednoho cloveka, presahuje jeho odhodlanim a virou jakejkoliv dokument, natoz hodnoceni na CSFD. Je to ohromujici.
Minulé životy (2023)
Ale jo. 4 hvězdy. Why not. Citlivý a správně pomalý. Uvěřitelný, dojemný. Palec nahoru.
Oppenheimer (2023)
Misty strhující, místy nuda. Místy obohacující informačně, místy nesrozumitelné. Čekal jsem, že to bude vetší bomba, ale i tak je to pořád nesmírně kvalitní filmařina. Cillian je výbornej.
Všechno, všude, najednou (2022)
Nedokoukáno.
Dokonalý smysl (2011)
Takovou depku jsem delší dobu neviděl, ale líbilo se mi to svou komorností. Jen mi asi chyběl nějakej zásadnější "plot twist".