Poslední recenze (5)
Muž z oceli (2013)
Film, ktorý osloví aj nie veľkého priaznivca sci-fi žánru. Akčný začiatok z prostredia inej planéty, Krypton tak ako nikdy pred tým. Prvých 20 minút filmu je jednoducho úvod do supermana s akým asi každý počítal. Po úvode sa ocitáme na zemi, kde Clark (s veľmi sypmatickým obsadením) žije ťažký život pozemšťana a spomína. Umenie Snydera a Zimmera mení akčný, všetkým veľmi dobré známy príbeh na niečo viac. Dostáva sa vám pod kožu a vy si začínate vytvárať k postavám síce veľmi krehký ale intenzívny vzťah. Osobne som mal pocit akoby Goyer pracoval na prvej polovici filmu 3 roky a na druhú už jednoducho nemal čas. To čo sa Snyder snažil tak pracne vybudovať v prvej polovici, sa v tej druhej rozpadlo ako domček z karát. Všetko čo robilo film výnimočným, jendoducho chytil a spláchol do záchoda. V druhej polovici je to niečo medzi Avengers a Transformers... Totálne stupídne dialógy. Masa vizuálnych efektov, pri ktorej je každému jasné, kam išli všetky tie peniaze. Man of Steel ma akurát fajn vytočil a jediná vec prečo by som ho niekomu odporučil je ten kontrast. Každý vnímavejší, po zhliadnutí tohoto snímku pochopí ako ide americká kinematografia do hovien. 4 hviezdy za prvú polovicu. Druhá je totálny odpad.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Film, ktorý ma obsahom milo prekvapil. Vyvrcholenie na záhrade bolo na takýto malý projektík naozaj obdivuhodné. Avšak iba 3 hviezdy dávam zato, že anorektická postava a celkovo osobnosť Analeigh Tiptonovej ma privádzala do šialenstva. Dosť neobjektívny individuálny názor, no na mňa každá scéna s ňou pôsobila ako ľadová sprcha.
Sinister (2012)
Čo dodať, Sinister sklamal a ja som sa nebál. 2 hviezdy za Youngovu psycho hudbu, ktorá mi ako jediná robila starosti.