Recenze (891)
...a bude hůř (2007)
Autentický způsob natočení, neznámí herci (víceméně), dobová hudba a jednoduchej, ale pěknej děj. Film měl tu správnou atmosféru, kterou se nepodaří navodit kdejakýmu borcovi z USA a ten správnej look undergroundu té doby. Palec nahoru.
Adamova jablka (2005)
A tak se nám Ivánek a Adámek zpárovali. Klucí jako bucí. Každopádně dost jinej film, než na který jsem zvyklý z dánské produkce, ale už obsazení Ulrika Thomsena a Madse Mikkelsena zaručuje nadstandartní filmový zážitek. Co se týče samotného filmu, tak ten se musí teprve vstřebat a pak se uvidí. Film z pěkného prosředí a se zajímavým námětem, kvalitním hereckým obsazením a pěknými výkony. To vše zde je ale nejspíš sem to uplně nepobral. Uvidíme příště. Prozatím tři puntíky. Další zhlédnutí bude nutné.
Agent bez minulosti (2002)
Budoucí díly jsou na tom o něco lépe, ale i tak veselá podívaná plná akce a napětí.
Akt (1997) (divadelní záznam)
Moje první zkušenost s Cimmrmanem. A musím říct, že příjemná
Alice in Chains: Music Bank - The Videos (1999) (video kompilace)
Co skladba, to pecka.
Alone I Play (2007) (koncert)
Tak trochu jinak pojaté písně a rarity od korn a Jonathana. Má to nápad a akustický koncert korn, tomu nehrabe ani na koule... Skvělý hudební zážitek, se spoustou hostů, jenž svým nástrojům vládnou jak Ron Jeremy svýmu péru...
Amazing Spider-Man (2012)
K posrání. Ani se tam neprcalo.
Amélie z Montmartru (2001)
Jak tak koukám tak Frantíci jsou mi ale pošahaný:) Ale i přes to dokázali natočit opravdu velmi silný a kvalitní snímek. A abych pravdu řekl, k Amélii sem přistupoval opravdu skepticky a jen těžko sem si dokázal představit, že ve mě film vyvolá tolik pocitů a navodí takovou příjemnou pozitivní náladu. Snímek o dívce, která se stará o spoustu lidí kolem sebe, o dívce která chce pomáhat a které skoro nezbývá čas na svůj vlastní život. . Opravdu, klobouk dolů. Ato nezmiňuji hudbu a ani herecký výkon Amélie. To je samozřejmost.
American Horror Story - Asylum (2012) (série)
O stupínek lepší a zajímavější než první série. Výkony víceméně stejné, takže dobrý. Trochu větší prostor doktorovi a byl bych šťastnější.. Ale super zábava.
American Horror Story - Coven (2013) (série)
Nejslabší ze série, ale přes to se na to pěkně kouká a Jessica zase vede. Ona tomu dává ten správnej nádech..