Recenze (891)
Mary a Max (2009)
Vtipný, smutný, geniálně propracovaný, opravdický a na poli animovaných snímku originální a žánr ověžující.
Metallica - koncert v Nimes (2009) (koncert)
Naprosto skvělý, dokonalý a úžasný hudební zážitek za poslední dobu.
Mikulášovy patálie (2009)
Příjemný a neuvěřitelně milý film, který stoprocentně pohladí. Mikuláš se svojí bandou řešící jejich problémy. Co víc si přát jako nenáročný film na oddychový večer.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Myslím na to jak voprcat super modelky, myslim na to jako voprcat normální modelky, myslim na to jak je to smutný, že se lední medvědi topěj, protože roztávaj ledovce. Rudy vládne a s názorem, že po odchodu Nathana to ztratilo na kvalitě naprosto nesouhlasim.
Moje krev (2009)
Asi si radši zkouknu další a další pokračování Texaskýho masakru, od kterých už vím, že nemůžu nic čekat než levný, béčkový, kanadský sračky, kdy všechny mezery ve scénáři dohání tím, že obsadí kozatou čubičku a celkem ucházející milfku. Když už nic, aspoň je na co koukat.
Moon (2009)
Promrhanej potenciál......
Mrtvý sníh (2009)
Vynikající historické drama z částečně druhé světové války s prvky hororu a vše zasazené do zimní norské krajiny podpořeno vynikajícími hereckými výkony, propracovaným scénářem a soundtrackem, ve kterém o metal není nouze, dělá z toho snímku o přežití událost života. Ba ne. Je to píčovina, ale na dvojku se těším.
Můj milý, můj drahý (2009)
Ale jo. Prostředí z padesátýách let je vážně hezký. Auta, okolí a kostými. To je fajn. Škoda, že je to to jediný z tohodle snímku.
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
První díl o setkání ústřední dvojice nedopadl nejhůř, ale mám lehký pocit, že se z toho dalo vytěžit daleko více. Noomi je skvělá.
Nějak se to komplikuje (2009)
Ty vole, Street a Baldwin. Sice komedie a romantická, ale s tímhle pěkným obsazením si to přece nenechám ujít. Teď už vím, že příště klidně nechám.