Recenze (49)
Blázinec na koleji 2 (2006)
ve své zběsilosti a neuspořádání, levných vtípků a tak, musím dám plný počet ...... blbé, až vás to chytí :)
Prázdniny pana Beana (2007)
dost jsem se bál kritiky, že to bude blbost, ale výsledek byl vcelku ucházející. Přetrpět prvních 20-30 minut a pak začal film nabírat trochu obrátky. pak už se to docela rozjelo
Generace X (2005)
prazvláštně divné, na to snad nejde ani nic napsat
Sesterstvo putovních kalhot (2005)
Nečekal jsem od začátku nic převratného, taky to není. jen to zkrátka docela pěkně ladí, že jsem potřetí zkouknul snímek a pokaždé příjemně rozčarován. rozhodně jsem to moc dobrý film pro nedělní odpoledne, když se nechystáte do pařáku
Jako malé děti (2006)
nebudu to složitě komentoval, ale film právě skončil a já si říkám, DOCELA SÍLA
Gargoyl (2004)
takové nemastné, neslané a předvídatelné s triky, které se používali v Souboji titánů (ale v ST to vypadalo hezky a hlavně to bylo dávno, co ST točili) ... přetrpět se to ale dá, třeba u žehlení
San Antonio (2004)
s tím, že frantíci točí komedie jsem se už smířil, ale že natočí tohle, to už je fakt trapnost. Sem tam dobrý vtipy, ale když už se to začne trochu rýsovat, vždy příjde doba, kdy si scénarista zapnul porno a obšlehl pár blbých keců a obscéností. Tězko říct, zda mi cukl koutek rtů na vtipem nebo trapností. Ne, určitě mi cukl nad trapností. Depardieu v roli tlustého natvrdlého policajta, který (světe div se) svou trapností roztáhne každou ženskou ve věku 20-30 a obtáhne. Rozhodne se francouzká produkce komedií znovu ukázala jako většinový trapný brak. Francouzská komedie umřela s De Finesem, četníky a bažanty. Slovo trapný jsem koukám použil vícekrát, ale účelně, lepší slovo není.
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Já jsem knížku nečetl, ale přesto jsem se výborně bavil .... divný filmy mi příjdou krásný, viz. Battle royal. Možná to bylo žánrem sci-fárna, který je mi blízký, nebo anglickým homorem, který je mi bližší ještě víc. Ikdyž nemůžu ohodnotit rozdíl mezi knihou a filmem, efekty byli perfektně ujetý, maniodepresivní robot s integrovanou lidskou osobností, pohon nepravděpodobnosti, stavitelé planet. Rozhodně se to musí vidět a "HLAVNĚ" tomuto počinu dát šanci, sedat k filmu bez předsudků od ostatních lidí. Má to své kouzlo. Nejdůležitější je motto SPPG "Don´t Panic" => Nepropadejte panice
Ro(c)k podvraťáků (2006)
snowboarďáky to začalo .... příjemné, docela i místy originální, tak jak se mi u takových filmů líbí ; rafťáci - založený na sexu mezi hormony nadrženými puberťáky (každej š**á s každym), poloplitká komedie (měla i světlé chvilky) ; další v řadě Ro(c)k podvraťáků .... hloupá zápletka s docela pěknýma sarkasitickýma špekama :D celkově film nic moc, ale zase zadarmo je to taky pěkná věc
Happy Feet (2006)
výborný příběh jako stvořený pro děti 5+ ...... Nicole Kidman zpívá tak, že mi běhá mráz po zádech ...... pro starší je to oddychovka 3-4 hvězdičky