Recenze (43)
Méďa (2012)
Už byly natočeny i lepší kusy, ale přeci jen, originální nápad.
Vražedné alibi (1995)
Těžká nuda.
Ztracený prapor (2001) (TV film)
Koment viz. Verbal. Jako by mi mluvil z duše. Ale zapoměl na toho hrdinného holuba:-) Ale za zpracování holt nějakou tu hvězdu dát musím.
Na západní frontě klid (1979) (TV film)
Myslím, že v dněšní době by stálo za to přemýšlet o remaku.
Kniha přežití (2010)
Začátek zajímavý...zbytek spíš nuda,
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Co se mě týče hodnotím Hobita na sto procent. Líbí se mi, že si Jackson dává načas, což je paráda. Doslovné citace z knihy? V některých momentech ano, ale není to nic křečovitého. Naopak, setkání Bilba a Gandalfa mě dojalo. Jistým zklamáním bylo zpracování čaroděje Radagasta, ale kniha dává v tomto ohledu mnoho prostoru a tak může být můj dojem čistě subjektivní. Zbytek filmu mě velice potěšil. Již se nemůžu dočkat dalších dílů.
Zatímco jsi spal (1995)
Uslintaná blbost...
New Kids Turbo (2010)
Jedinečná záležitost. Zajímavé je, poslechnout si holandštinu. Film celkem o ničem, ale člověk se zasměje.
Frankenstein (1994)
Podle mě nejlépe zpracovaný film o tomto monstru. Moc rád se k němu vracím.
První neděle (2008)
Chvilkama i zábavná věc. Jeden dojemný okamžik. To tohle dílko nezachrání.