Recenze (17)
Muž z oceli (2013)
Ježiši lidi, je to komiksácká klasika, tak v tom nehledejte, kde je moc triků a kde málo, kde by měl mít Cavill škrábanec a kde dva a jestli v oblečku vypadá jak gay nebo ne. Prostě si kecnu k filmu a bavim se ne??? Mě se to líbilo, bylo to akční, pár scén mi otevřelo pusu a bitky byly prostě bomba. A Cavill je pro mě nejvíc sexy superman, co znám.... to tělooooo....:-)
Na dřeň (2012)
Tenhle film jsem viděla před necelým měsícem a i když jsem k němu tehdy nenapsala komentář, teď musím. Dost často se mi nestává, abych na nějaký film vzpomínala ještě měsíc po shlédnutí, u tohohle ano. Asi si ho dám ještě jednou, možná dvakrát, nebo několikrát... hodně silný a o důvod víc zbožňovat Marion!
Probuzení (2007)
Super námět, ale zpracovanej jako TV film, kterej si dám po sobotním obědě a budu víc koukat ven z okna než na bednu.
Láska všemi deseti (2012)
Zhruba od desáté minuty filmu jsem hltala každou scénu a dýchala každý nádech společně s hrdinkou! Nejsem na romantický filmy, ale tohle bylo naprosto úžasný. A Romain Duris je prostě šéf, pro kterýho bych snad skočila ze skály. :-)
Nespoutaný Django (2012)
Opět celej Tarantino. Potoky krve a ženská lítající deset metrů vzad rychlostí blesku po střele J. Foxxe ze schodů...ouuu! Jenom proto, že je to od Tarantina se z toho nepo...na můj vkus zbytečně dlouhý, občas dost nudný (několikrát jsem si film stopla a šla brouzdat po netu) a přehnaný (ale co jinýho od známého rejži čekat). Nicméně tři hvězdy dávám - a to jen a pouze za vynikajícího Ch. Waltze (kterej mě hooodně bavil), samozřejmě mého milého Lea (tady byl nechutnej a děsně nesympatickej), no a poslední hvězdu musím zkrátka dát za čupr scénu s D. Johnsonem a jeho bandou, řešící stupidní kápě na palice (tu scénu jsem si pustila min. 4x a furt se směju). Víc nemám, co dodat...
Million Dollar Baby (2004)
Nesnáším filmy, co u nich řvu, už jen z principu. Ale tohle je výjimka. A krásná!
12 opic (1995)
3* - a to jen za vynikajícího Brada.