Recenze (28)
Mrtvý bod (2015) (seriál)
Viděl jsem jen kus prvního dílu a stačí, námět fajn, ale do očí bijící blbosti: člen bomb squad bez rukavic, přepadovka FBI bez helem, hlavní hrdinku posílají do bytu po traumatu bez psychologa, na první stopu do Čínské čtvrti jedou jen tři agenti s obětí a bez zabezpečení nějakého komanda o překladateli do čínštiny nemluvě, ve 25 minutě vypnuto, amen :-).
Bod zlomu (2015)
Děsná chujovina...
Vrah ve mně (2010)
Hele mě se to děsně páčilo, v poho za 4 :-).
Marriage 2.0 (2015)
Chujovina, 2 hvězdy jen za Indiu :-).
Bombakšeft (2002)
Výborný kousek toto, čupr jsem se bavil.
Hledám dům holubí (1985)
Strašně dobrej film bo to točili u nás ve vsi a já tam jako jedenáctiletý hrál. tak :-).
My holky z městečka (1985) (seriál)
Jééé mě se to děsně líbilo, v době zkouknutí mi bylo asi 12 a jedna ta buchta se mi děsně líbila, fajn seroš :-).
Incantesimo - Okouzlení I (1998) (série)
Strašnej seroš a od odpadu ho nezachrání ani celkem slušný výskyt MILFs :-).
The Veil (2016)
... čeče 47 lidí mrtvých a poldové ani neprohledají pozemek a tudíž nenajdou další barák s mrtvolou. Chujovina sotva za dva bodíky.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Každou další serií horší až blbější :-(.