Recenze (169)
Babovřesky (2013)
Žádný umělecký film ani náhodou, ale pro pobavení po velmi náročném dni to krásně stačí...
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Tak to byla opravdu bomba! Nádherný animák, který má snad vše, co si jakýkoliv člověk s duší dítěte může přát...
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
V mnohém mi to připomínalo životní pouť Forresta Gumpa, ale v obráceném gardu. Forrest Gump mi přijde více emotivní, propracovanější a zajímavější a pořád je to můj top film, ale na druhou stranu Benjamin Button je více poetický a svým způsobem i více "kouzelný"...
Pravá a levá ruka ďábla (1970)
Moc pěkný western, který se perfektně hodí na letní večery. Pohodová atmosféra a hezké záběry. Bud Spencer a Terence Hill nemají chybu.
Výměna (2008)
Neuvěřitelně silný příběh podle skutečné události. Film plný emocí, bojujme za svá práva, i když je vše proti nám!
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Kdo má rád dobrodružství, tak nebude určitě zklamán, Krásné záběry novozélandské krajiny, pěkná atmosféra, napětí, souboje i hrdinské činy. Už teď se těším na druhý díl trilogie.
2012 (2009)
I když to bylo velmi často přehnané a nesmyslné, já si tento film náramně užil a byla to zábava a krásné efekty...
Jižní Pacifik (2009) (seriál)
Opravdu nádherné záběry a zajímavé informace o oblasti na druhé straně světa...
Líbáš jako ďábel (2012)
Velice příjemná a optimistická letní komedie, která je v podobném duchu jako předcházející Líbáš jako bůh. Není to žádné mistrovské dílo, ale každopádně nenudí a krásně pobaví...
Král sokolů (2000)
Pěkný a milý dobrodružný příběh v nádherné přírodě s výborným hereckým obsazením, vč. neznámých tváří. Nevím proč to tady má tak nízké hodnocení, ale pro mě to patří mezi nejkrásnější novodobé pohádky.