Recenze (19)
Mangler 2 (2002)
Marně přemýšlím, co mně donutilo tuhle úděsnou krávovinu dokoukat do konce. Snad jsem čekal, že se konečně NĚCO stane. Nestalo!!! Konec mě teda opravdu nadzvedl, a to když to tupý hovádko režisér vykradl vetřelce a dal tam Bishopa ovládaného virem i s bílou "krví" co mu po změření teploty řeznickým nožem, cáká z pusy. Tohle opravdu neměl Lance Henriksen zapotřebí. Humus
Fontána (2006)
Nádhera. Arronovsky je neskutečnej čaroděj. Viděl jsem cca 5x a určitě to dám znova. Láska mne prostoupila a zůstala blaženost. Soundtrack od Mansella mám a pokud si chci odpočinout, pustím ho a pluju ke hvězdám.
Havran (2012)
Čekal jsem palbu a dostal čajíček. Poe dokázal gradovat hrůzu v náznacích a polehoučku s morbidním koncem. Tenhle filmový Poe v podání Cusacka nebyl ani trochu věrohodný. Ani nezkrotný bohém, jak se snažili ukázat na začátku, ani ujetej morbidní spisovatel kterého jsem čekal, spíš takovej nudnej ťuňťa. Čekal jsem také nějaké propojení Poeových povídek do uceleného celku a trochu víc tajemna. Film mi přišel takový poslepovaný, jedna povídka, jedna vražda, bezchybné vysvětlení významu filmovým Poem a hurá k další povídce/vraždě. Konec nejslabší část filmu. Povedenej záběr - scéna s kyvadlem. Šmik, šmik odsekává kyvadlo hvězdičky, až se zastavilo uprostřed druhé. 30%
Vetřelci (1986)
Můj nejoblíbenější film, perfektní pokračování ( kdyby takhle vypadaly všechny dvojky, to by byl ráj na zemi), Director´s cut tomu dodává další rozměr. Cameron trochu slevil z atmosféry jedničky, zato přidal akci a božskou královnu. Poklona Pane režisére.
Vetřelec (1979)
Tenhle film jsem viděl poprvé v 15 -ti a od té doby snad 20x. Je to mistrovské dílo Ridleyho Scotta. Ta atmosféra, příšera bez očí, gradace napětí nemá chybu. Ode mne 100%, poslední shlédnutí minulý týden a to director´s cut. Luxus
Prometheus (2012)
První dvě třetiny nuda k ukousání a poslední plná nelogických a zmatených scén. Čekal jsem alespoň nějaký mega konec, ale vyšumělo to tak nějak do ztracena, bez pointy a bože chraň s otevřeným koncem. Bože na nebesích, modlím se k tobě, ať Ridleyho nenapadne zrežírovat už žádné další pokračování ságy o vetřelcích. Alespoň ne v tomto stylu. AMEN
Phineas & Ferb (2007) (seriál)
Prima oddechovka po náročném dni, sednout si, dát si čaj a čekat co zas vymyslel Dr. Dutošvarc za ....tor na ovládnutí světa. Ještě štěstí, že jsou na světě agenti jako je Perry, jinak nevím. Ach už je zase čas na čaj ....
Transformers 3 (2011)
Zdlouhavé, nic nového nepřinášející pokračování. Za dvě a půl hodiny jsem se bavil tak 20 minut. Velebitva na konci, při které Sam a Carly ( ta po celou dobu na elegantním vysokém podpatku) poletují sem tam vzduchem, padaj skrz hroutící se mrakodrap atd atd. aby si na konci padli on se šmouhou na čele a ona jak když vyjde ze salonu krásy kolem krku mi vehnala do očí slzy. Slzy lítosti nad ztraceným časem. 35% za efekty
Requiem za sen (2000)
Už dlouho mě žádný film takhle nedostal. Neskutečný náhled na závislost na čemkoli. Aronovského práce se střihem a kamerou je jedinečná a podkreslení od Mansella to jen umocňuje. Na konci po titulkách jsem jen seděl a tupě zíral.