Recenze (152)
Penelope (2006)
Zkrátka srdeční záležitost ♥
Netvor (2011)
Jedním slovem zklamání. Dějově měl slušný potenciál, ale vůbec ho nevyužil. Je povrchní, děj nerozpracovaný a hlavní postavy také neměli větší hloubku. Nevím, jestli tvůrci spoléhali na mladé aktraktivní herce. Ani ti, ale tak primitviní film nezachránili a k mému zklamání bohužel ani jinak výborný Neil Patrick Harris. Takle Beastly bohužel zapadne mezi průměr až skoro podprůměr a mě nezbývá nic jiného než souhlasit-film nestojí za větší pozornost.
X-Men: První třída (2011)
Natočit další x-meny, ještě když očekávání bylo tak velké, nebylo jednoduché. Matthew Vaughn to zvládnul se vší parádou. Skvělý střih, hudba která perfektně pasovala, výborně vybraní herci a děj, který šlapal. Přesto bych filmu trošku vytkla začátek, který byl zmatenější, jak rozehrával více příbehů najednou a dále možná zbytečně moc nových postav, kterými nebyl bohužel čas se nějak více zabývat. I tak ale bez váhání dávám nejvyšší hodnocení.
Panna nebo orel (2010)
Film se mi líbil hodně. Uznávám, že se nejedná o nic převratného, spíš naopak-průměrný americký film, jehož konec se dá už na začátku lehce odhadnout. Přesto mě bavil, rozesmál-na nedělní večer nebo špatnou náladu ideální :)
Madisonské mosty (1995)
Děj na první pohled může působit jednoduše, dokonce možná jako romantické klišé, přesto je příběh ve své podstatě velmi hluboký a dojemný. Je to příběh o pravé lásce a o tom, co jsme ochotni obětovat pro rodinu. Eastwooda jako režiséra velice uznávám, jeho filmy nejsou komerční a nekončí nereálným happyendem.
Osudový dotek (2004)
Originální děj, i když zahrávat si ve filmech s časem se někdy moc nevyplácí, Osudový dotek to zvlád na jedničku. Zezačátku trochu pomalejší a zmatenější rozjezd, ale postupně film nabíral tempo a vygradoval koncem, který mě opravdu dostal. Film mě bavil a konec nezklamal-zasloužený plný počet ;)
Red (2010)
Zkrátka skvělý film. Skvělé herecké obsazení, děj který nevázne a spousta vtipných momentů.
Memento (2000)
Nolan nezklamal a znovu přišel s něčím zcela originálním. Děj sice nejde chronologicky, ale výborný střih to zachraňuje. I tak to ale není odpočinkový film, protože je třeba sakra přemýšlet, jak že to teda vlastně bylo.
Princ a pruďas (2011)
Ve zkratce bych film zhodnotila jako film s jednoduchou zápletkou, který ale nenudil, dobře zvolení herci-nejvíce asi zaujme James Franco, o kterém se po letošních Oscarech mluví čím dál tím více, stejně tak jako o krásné Natalie Portman; často vtipné, přesto pro mě i řada nepodařených vtipů. Co bych na filmu vyzdvihla je Danny R. McBride v roli mladšího prince Thadeouse, který danou situaci svými narážkami vždy naprosto přesně vystihnul. Na filmu je vidět, že herci si natáčení užívali a mnoho scén je proto přehnaných, ale vtipných. Když to tak shrnu, filmu není ve své podstatě ani moc co vytknout, přesto můj šálek čaje to není...
Listopadová romance (2001)
Nejdříve jsem myslela, že se jedná o klasické romantické klišé, ale nakonec se z toho vyklubal poměrně hodně smutný film. Skvělé herecké obsazení, oba hlavní herce mám moc ráda a líbil se mi konec-ačkoliv mě rozbrečel.