Recenze (152)
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Čekala jsem něco více oddechového, ale to tenhle film rozhodně moc není. Ačkoliv námět zní jako romantická komedie pro teenagery, k romantice a komedii to má daleko. Během filmu se vztahy nečekaně i čekaně zaplétají a vyvrcholí koncem, který sice překvapivý byl, přesto bych volila jiný...Když se odprostím od svých očekávání, film je napínavý se sympatickým hereckým obsazením a pěknou hudbou.
Madisonské mosty (1995)
Děj na první pohled může působit jednoduše, dokonce možná jako romantické klišé, přesto je příběh ve své podstatě velmi hluboký a dojemný. Je to příběh o pravé lásce a o tom, co jsme ochotni obětovat pro rodinu. Eastwooda jako režiséra velice uznávám, jeho filmy nejsou komerční a nekončí nereálným happyendem.
Přátelé (1994) (seriál)
Přátelé podle mého žebříčku stále kralují všem americkým sitcomům. Je to proto, že nezáleží jakou sérii nebo jaký díl si zapnu, každý se mi líbí prostě stejně. Za těch deset sérií si dokázali udržet laťku pořád stejně vysoko. Co dodat, Přátelé jsou prostě Přátelé :)
Poslední Mohykán (1992)
Asi jako každého mě naprosto uchvátil dnes už kultovní soundtrack, ale nakonec jsem si musela přiznat, že film je vcelku průměrný, dějem ani zpracováním nějak zvlášť originální. Příště radši rovnou sáhnu po soundtracku...
Mlčení jehňátek (1991)
Tak nevím, kde se stala chyba-žánrově mám tyhle filmy ráda, Hopkinse považuju za vynikajícího herce, přesto mi Mlčení jehňátek nepřišlo nějak zlomové. Děj byl průměrný a k velkému zklamání trochu předvídatelný, napětí fungovalo tak napůl, možná škoda že ještě větší prostor nedostal Hannibal Lecter, který byl na celém snímku jednoznačně nejlepší-tak zajímavá postava si podle mě zasloužila ještě větší pozornost. Takto to v mých očích zůstává jen lehce nadprůměrná detektivka s náznakem jediné zajímavé postavy.
Můj soused Totoro (1988)
Kouzelný ale Miyazakiho dějově zatím nejslabší počin. Možná byl pro mě až moc dětský a nějak mi přišel vcelku o ničem. ..
Něco z Alenky (1988)
Dokážu ocenit zajímavost a originalitu provedení, ale bohužel podobné typy zpracování nejsou nic pro mě.
Rain Man (1988)
Kvalitní film ve všech ohledech, přesto pět hvězdiček dávám především Dustinu Hoffmanovi za jeho mistrovský výkon.
Muž, který sázel stromy (1987)
Někdy stačí pár minut, abyste zachytili vše podstatné. A opravdu k tomu stačí jenom jednoduchá animace a charismatický hlas. Muž, který sázel stromy je muž, který stojí za zamyšlení a v dnešní silně materiální době i inspirativní. Osobně bych neřekla, že mě zvlášť uchvátil, ale je to povedený film s osobitým provedením a se silnou myšlenkou.
Tři veteráni (1983)
Pokud se nabízí srovnání, tak Tři veteráni rozhodně patří, podle mého názoru, k nejvydařenějším filmům Lipského a možná i k nejlepším pohádkám v české kinematografii. Líbí se mi pohádkový a nápaditý děj, herecké obsazení, výborný scénář a co je hlavní, film snad nemá výrazně slabší místa, zkrátka funguje po celou svojí délku. A nutno dodat, že je to zásluha i Jaroslava Uhlíře.