Oblíbené filmy (10)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Miluju ten příběh, miluju herce, protože do toho dali všechno( zmiňovat Jacka a Louis je zbytečné), děkuji panu Formanovi. Jeden z mála filmů, kdy film překonal svoji předlohu.
Forrest Gump (1994)
Vše, co bych chtěla říct, je už zde napsáno několikrát. Jednoduše: Úplně nejvíc nejlepší film!
Zelená míle (1999)
Nesnáším ten film. Vždycky se musím dodívat do konce, vždycky u něj brečím, skoro při každé scéně mě mrazí v zádech, vždycky....Jo,už vím,proč ho zbožňuji..
Schindlerův seznam (1993)
Co k tomu říct? Spielberg bude vždycky můj nejoblíbenější režisér a tento film bude vždy můj nejoblíbenější od něj. Film, který na mě silně zapůsobí pokaždé, když si ho pustím.
Gorily v mlze (1988)
Srdeční záležitost. Po shlédnutí jsem začala číst všechny možné knihy o gorilách a toužila po výletu do Afriky, nejlépe se Sigourney, kterou jsem díky tomuto filmu zařadila na špičku mých top hereček. To, že nevyhrála plešounka, stále považuji za jednu z nespravedlností světového filmu.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
„Já jsem Uši. A ty jsi až po uši v hovnech.“ Kultovní, geniální klasika, nic jiného netřeba dodávat.
Absolvent (1967)
V mé topce si Absolvent našel místo celkem lehce. Krásná hudba, geniální Dustin, krásná Anne Bancroft, super finále.
Nedotknutelní (2011)
Světáci (1969)
Asi můj nejoblíbenější český film. Především kvůli hereckému obsazení a skvělým, u nás už zdomácnělým hláškám. Je to prostě dokonalej film, hernajs! "Ano, Hynais, Vojta!!"