Poslední recenze (10)
Vlkochodci (2020)
Úžasné...
Divoké historky (2014)
Po tomhle mám dojem, že bych měl víc hltat jihoamerickou, či prostě já nevím jak to mám zglobalizovat, tvorbu a la latino. Bomba, většina žen by se mnou dozajista nesouhlasila, ale poslední povídka mě vede k tomu, že to byla nejlepší romantická komedie jakou jsem za poslední dobu viděl, z hloubky jsem se nasmál. Člověk to musí brát trochu s nadhledem, ale má to smysl pro spravedlnost, to určitě a každej si tam najde si troufám tvrdit, co by ho taktéž vytočilo do plných obrátek. 5/5, jo a na oběd ve čtyři odpoledne se dá bohužel jít taky, když to v práci ten den stojí za vyliž prdel...
Jurský svět (2015)
Váhal jsem mezi 3 a 4, ale nakonec za tu digitální stránku a vypuštění T- Rexe, aby si s kámošema trochu zablbli, jsem se rozhodl pro tu čtyřkovou variantu. Ve 3déčku to musí bejt asi velká paráda, ale klasika taky neurazí. Nicméně je škoda, že holt z toho musel bejt na tuty kasovej trhák, tudíž někdy ten kýč pro puboše cítit byl, i na nervy trochu lezl, ale pořád to byla asi nejsilnější hard verze ze všech dílů, ale kdyby z toho chtěli udělat pořádnej náklad čistě 18+, myslím že by to bylo jedině ku prospěchu...