Recenze (27)
Nedotknutelní (2011)
Vynikající hořká komedie (kupodivu doopravdy vtipná), údajně založená na pravdivém příběhu, mající za úkol každému z nás připomenout jak pomíjivé a nedůležité je bohatství a že pravé štěstí a životní spokojenost není záležitostí závislou na společensky široce přijímaných "mravních" hodnotách. Přes svou nadsázku a vtip jde o dost smutný příběh - lze si jen domyslet, jak tristní je skutečný životní příběh hlavního "aristokratického" hrdiny, jehož problémy jsou za účelem pobavení bagatelizovány..celý film dojemně a pro diváka přijatelně klouže po povrchu skutečného rozměru věci, zachraňuje ho nepodbízivý humor a překvapivá nekorektnost. Zbývá jen doufat, že v Americe někoho nenapadne točit sladký remake. Umístění mezi deseti nejlepšími filmy zde ovšem zcela nechápu.
Slídil (2014)
Jake Gylenhaal to hraje geniálně a vytvořil stvůrnou postavu, jejíž stvůrnost se zjevuje plíživě a vygraduje ve své plnosti až na konci filmu. Nechutné. Nicméně film je plíživě nudný a asi příliš dlouhý..
Sherlock: Přízračná nevěsta (2016) (TV film)
Sjetej Benedict cestující v čase na cestě sypané bílým práškem a statická stafáž Johna s Mary a chvílemi tlustého a chvílemi hubeného Sherlockova bratra. Dějově rozšířeno o hrůzné a strašidelné feministky (téměř sprosté slovo), a jednu bílou surrealistku co trestá nehodné manžely...brrrr :-) Jako novoroční počin pro přežranou a přeslavenou společnost fajn, nicméně přiznávám se být ztracena v ději takřka po celou dobu :-)
Jeden musí z kola ven (2011)
Specifické pojetí špionážního žánru, ze kterého by se unudil i skutečný krtek.
Coco Chanel & Igor Stravinsky (2009)
"Vy nemáte ráda barvy, slečno Chanel? Ale mám, pokud jsou černé..." luxusní kousek.
Neříkej ani slovo (2001)
O jednu hvězdičku víc kvůli Seanu Beanovi.
The Day the Earth Stopped Masturbating (2012)
Tomu tedy říkám ptákovina :-) ale pondělní ráno v kanceláři se hned stalo veselejším.na chvilku :-)
Argo (2012)
Kvalitní a poctivý film. Výborná dobovka a pokus o realistické zachycení tehdejší íránské situace. Neotřelé a poutavé, na konec přichází i trocha "potřebného" napětí...Jediná výtka směřuje k hercům - rukojmím, jejichž emocionální napětí je na nule, a nepomáhá tomu ani Ben Affleck, který podniká riskantní a emocionálně vypjatý podnik v revolucí zmítané východní zemi podniká s lahví skotské vruce, ale zcela bez mrknutí oka...mistr nepohyblivé tváře je pravděpodobně opravdu lepší za kamerou než před ní...
Zvrácený (2002)
Název je špatně přeložený, "irreversible" francouzsky znamená "nezvratný"...což je tak zhruba pravý opak "zvráceného"... ve filmu jde právě o nezvratnost děje, která diváku dochází postupně, v opačném pořadí scén..zpočátku se mi jen točila hlava a nad úvodní scénou zůstává rozum stát..ale pak jaksi zjistíte že ten hnusnej dobytek si smrt zasloužil..Nicméně nezvratnost spočívá spíše v tom, že tenhle film nikdy nevymažu z hlavy, a už ho taky ale nikdy nechci vidět. Vincent Cassel předvádí největší, absolutní, agresivní nasranost co jsem kdy viděla...geniální. Monika Belluci je krásná a křehká. Dohromady neuvěřitelný filmový počin, o jednu hvězdičku míň za to, že jsem v kině tehdy chvílema seděla se zavřenýma očima, protože tohle nešlo vydržet..
Nouzový východ (2008)
Luxusně ztvárněná depka, díky Eastwicko, též se jdu oběsit.