Recenze (10)
Největší showman (2017)
Pro mě nejlepší muzikál poslední doby. Hugh je tam prostě excelentní. Příběh psaný životem - na jedničku. Miluju to!
Máš ji! (2018)
Konečně super komedie kterou bych nezařadila do Béčkových nebo céčkovych filmů, je to opravdu sranda. Kvůli pár velice afektovaným rolím dávám 4* ale nedělní večer film příjemně vyplnil
Alenka v říši divů: Za zrcadlem (2016)
Od zacatku je znat,ze Burton to neni. Je to velika skoda jeho pojeti jednicky bylo vynikajici,ale i presto se mi dvojka libila.
Poslední lovec čarodějnic (2015)
Jako oddychovka na třeba nedělní večer to je super. Vzdáleně se podobající Jeníčkovi a Mařence jenže míň akční a nedomyšlené. Diesel byl vždycky slaďouš, mě se tu líbí. Je to tak jak říkám pro KND - Klub nenáročného diváka. :)
Lucy (2014)
Těžká vykrádačka filmu VŠEMOCNÝ http://www.csfd.cz/film/276351-vsemocny/ , ale o dost slabší a mnohem víc sci-fi, nejlepší na celém filmu je Morgan Freeman tak proto dvě hvězdy. Scarlett mi do filmu vlastně ani neseděla, o to míň mi seděli ti mafiáni z číny.....
Zloba - Královna černé magie (2014)
Hrozně jsem se na tento film těšila, tak jsem zamířila do velkého kina a vyplatilo se :) Neskutečně zahraná hlavní postava Angelinou, krásné efekty a perfektní pojetí staré pohádky. Byla jsem vysloveně nadšená a hezky jsem si u tohoto snímku odpočinula a zavítala do pohádkové země.
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Miluji Tima Burtona a na jeho filmy nedám dopustit, je to něco dokonalého, mrtvá nevěsta je pro mě klasika která mě nikdy neomrzí, viděla jsem to snad tisíckrát a pořád mě Burton baví.
Mocný vládce Oz (2013)
Velkolepé efekty, krásně pojatá příroda ( trošku jako Alenka v říši divů 2010 ) porcelánová panenka úžasně zpracovaná- a to je vše co mě uchvátilo, herecké obsazení nic moc.....spíš prů*er. Trošku mi přišlo vzhledem k prostředí, že postavy byly obyčejné a nepropracované (kromě zmiňované panenky a opice portýra). No, prostě a jednoduše dost předražený film se špatným obsazením (kromě M. Williams), bez očekávaného nadšení. Čekala jsem od tebe víc Raimi.
Sedm (1995)
Jeden z nejlepších filmů, který jsem kdy viděla (a že jsem jich viděla hodně). Největší perlou je herec M. Freeman, dokonalá postava a ještě dokonalejší je jeho ztvárnění. Film jako celek bere dech a nepustí vás od začátku až do konce. Jen doporučím vidět víckrát, aby jste film dostatečně ocenili. Celkové hodnocení 92% je možná až podprůměrné. Pro mě 5* každopádně. Rozuzlení filmu je jedním slovem - dokonalé.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Myslím si že tento film jde vystihnout jedním souslovím : úžasné efekty. Nádherně zpracovaný film,avšak poněkud zdlouhavý a nudný obsah. A když mi přítel oznámil, že budou ještě dva další díly během dvou let, dost mě to odradilo.