Recenze (39)
Holocaust - Odhalené koncentrační tábory (2006)
Keď si človek uvedomí že sú to reálne zábery,a ten buldozér na konci...
IMT Smile a Lúčnica - Made in Slovakia (2016)
Koncert som videl aj naživo ale musím povedať, že u mňa toto spojenie až na pár výnimiek nefunguje.Dokonca aj sami autori povedali že museli dlho hľadať význam tohto spojenia a vraj ho aj našli,ale vysvetlenie už neponúkli. A to mám rád aj IMT Smile aj Lúčnicu.
Johnny Express (2014)
Najlepší kraťas aký som kedy videl!Toto len tak niečo neprekoná.
Kodaň (2014)
A luskol ju toten uchoľak nakonec,abo co???
La Luna (2011)
Dokonalý kraťas s peknou pointou na konci
Medvědi (2014)
Krásne obrázky,ale toto všetko sme už videli! A keď sa k tomu ešte pridá ten otravný komentár,výsledok je priemerný.
Michael Schumacher - Rudý baron (2011) (TV film)
Fenomén akým bol Schumacher mal byť zdokumentovaný dopodrobna a nie takto odfláknutý.
Milujem Slovensko (2013) (pořad)
Veľká škoda že to moderuje drbnutý Nikodým...Vedel by som si tam predstaviť Bičana.
Očima fotografky (2015)
Priznám sa,že hrané dokumenty moc v obľube nemám,no v tomto prípade sa tie hrané scénky výborne dopĺňajú s rozprávaním Zuzany Mináčovej.A dokonca posledná hraná pasáž mi vyrazila dych.Neskutočne silný životný príbeh... EDIT: Po tomto dokumente som si pozrel aj film Všetci moji blízky,kedže v dokumente sú úryvky z filmu...A čo som videl,to mi hlava nebere.Zuzana Mináčová v dokumente vraví,že Abrhám a Šafránková hrali jej rodičov,pritom oni hrali rodičov toho chlapca.Vo filme posadia chlapca do "Wintonovho" vlaku,zatiaľ čo v dokumente skončia obidvaja v Osvienčime a mnoho mnoho ďalších nezrovnalostí...Absolútne som to nepobral!
Očista (2013)
Super námet.Škoda že film bol o niečom inom...