Recenze (39)
Ani ve snu! (2016)
Tak toto bolo riadne psycho.Páni Oukropec a Tobiáš neviem čo fúkate,ale opatrne s tým!
Asterix a Obelix ve službách Jejího Veličenstva (2012)
Taká pi*ovina , to sa len tak nevidí...jednoznačne najhorší Asterix!
Bitva o Sevastopol (2015)
Problém vidím v názve filmu.Je tam viac Ljudmilinich životnych udalostí ako scén z fronty.Viac by mu sedel názov Ljudmila Pavličenková.V tom prípade je to krásny životopisný film.Navyše,dejové línie sa chaoticky pletú a preto je toto jeden z filmov ,ktoré treba vidieť viackrát.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Takmer dokonalý seriál o putovaní roty E počas druhej svetovej vojny.Kedže ide o pravdivé príbehy,tak ma dosť zaskočil posledný diel(body).Konkrétne sa jedná o scénu ,keď rota E vchádza do orlieho hniezda a na zemi leží zastrelený Hitler.No ten sa spoločne so svojou ženou zastrelil v bunkri v Berlíne a následne ho na jeho žiadosť zapálili a pochovali pred bunkrom...No aj tak si tento seriál zaslúži 5*.
Derren Brown: strach a víra (2012) (pořad)
Nikdy by som neuveril,že placebo môže mať až také veľké účinky.
Divočina (2014)
Obrovské sklamanie.To more flashback-ov pôsobí mimoriadne rušivo.Čakal som divočinu,no dostal som kopec depresívnych nálad a pár pekných obrázkov prírody.Aspoň že soundtrack sa vydaril.
Doba ledová: Velikonoční překvapení (2016) (TV film)
Pretrpel som 10 minút a stačí.Doba ľadová už nemá čo ponúknuť.
Epidemie (2018)
Denník třech malých poseroutků.V lese je veľa zveri a je úplne normálne,že je tam počuť všelijaké zvuky.A čo sa týka nahratého zvuku "zmizte" ,tak na tieto srance ja neverím.Náhodne nahratý zvuk,ktorí pripomína slovo zmizte...Proste chlapci sa chceli trochu báť,tak išli prespať do lesa ale to nieje sedieť za PC,žrať pizzidelo a popíjať cigánka,dobre?
Fascinující proměny přírody (2009) (seriál)
Veľký ťah lososov a Povodne v púšti sa naozaj oplatí vidieť.
Frajeři ve Vegas (2013)
Bez tých romantických a dojemných sračiek by to bola super komédia,takto je len priemerná.