Recenze (42)
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
No nevim, ale Návrat Jedie zní líp... :-(
Nymfomanka, část I. (2013)
Dánský Zdeněk Troška nám naservíroval další ze své řady brakových fimů a dál směle sekunduje českému králi pohádek.
Inteligence (2014) (seriál)
Sawyer s wifinou v hlave. To uz je moc... Nejhorsi serial roku 2013 :-(
Thor: Temný svět (2013)
Hodne slaby. Kvalitou zdaleka nema na prvni dil. Ale o neco lepsi, nez Ironman 3.
Poslední dny na Marsu (2013)
Co to dopr... je za šit???
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Ještě horší než MIB :-(
Frankensteinova armáda (2013)
To už bych snad radši vydržel dokoukat do konce Kameňák.
Iron Man 3 (2013)
Nejhorší díl celý série. Dvě hvězdy s odřenou prdelí. Nuda a žádná pořádná akce. Škoda :-(
Chceš pěstí? (2013)
"Chceš pěstí?" Pěstí by zasloužil ten, kdo vymyslel tenhle českej název filmu! :-(
Nespoutaný Django (2012)
Kdyby to bylo tak o hodinu kratší, tak bych u toho možná neusnul. Je to plný zbytečnejch, plytkejch keců o ničem, podobně jako v Kill Bill 2. Tenhle film opět dokazuje, že Tarantino už pořádnej film prostě natočit neumí, škoda :-(