Recenze (1 555)
Láska v oblacích (2021)
Celkem příjemná romantika na nedělní odpoledne, sympatičtí herci.
Pět přání k Vánocům (2019) (TV film)
Celkem koukatelná americká TV verze Lásky nebeské.
Krvavá zátoka (1971)
Další zajímavá věc od Bavy. Hudba, gore, spoře oděné dívky jsou fajn, trochu mi chyběla hororová atmosféra. Překvapivý závěr je třešnička na dortu.
Násilník (1976)
Pro někoho nejlepší ze série, pro jiného nejslabší. Velká část filmu je jedna velká akce, na dnešní poměry poměrně zdlouhavá, ale takhle se v 70. točily americké krimi a tenhle film tuhle atmosféru prostě má.
Maxinožka (2017)
Za mě celkem sympatický animák. Nečekejte nic světoborného, většinu zvířátek už jsme v něčem podobném viděli.
Hunger Games (2012)
Americký remake japonské klasiky cílený na náctiletého amerického diváka.
Do hlubiny (2005)
Několikrát zpracovaný námět v tomto zpracování stojí pouze na Jessice Alba a to je trochu málo. Asi nejsem cílovka.
Brazilci (2017)
Je vidět, že Maďaři mají s touto problematikou daleko větší zkušenosti a dokážou to také natočit s daleko větším pochopením. I když chování některých policistů už mi přišlo někdy až za hranou.
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Pokračováni filmového hitu, ještě více zaměřené na dětského diváka.
Madagaskar 3 (2012)
Další pokračovaní filmového hitu nepřináší nic nového, zejména pokud jste již mezitím viděli i seriál s tučňáky, bohužel jsem viděl pouze dabovanou verzi, která mi rvala uši.