Recenze (1 941)
Richard Jewell (2019)
FBI agentom by som prial posledný záber, ako riadia dopravu na križovatke a novinárke z kategórie "som bezohľadná hus a som na to pyšná", scénku, ako vedie kurzy základov slohu v štátnom (podčiarkujem) ústave pre handicapovaných spoluobčanov (na záverečnú slzičku jej kašlem)... ničoho takého sa ale nedočkáme... nedočkáme sa dokonca ani fotografií skutočného Jewella (hrubým podčiarkujem) a ľudí okolo neho k záverečným titulkom (nakoniec ja vlastne ani neviem, či FBI agenti a novinárka majú svoje konkrétne reálne predobrazy)... pretože o nič z toho tu nešlo. Išlo tu iba a len o Richarda Jewella a jeho čin... ako si zaslúži byť vnímaný a ako ľudia toho istého Richarda Jewella - iba a dupľom preto, že bol aký bol - veľmi ochotne vnímať odmietli či prestali. Po Sullym je to druhýkrát v krátkom čase, čo pán Eastwood vysekal obyčajnému ľudskému hrdinstvu najhlbšiu poklonu bez čo i len náznakov prikrášľovania, naopak, z nadhľadu a so zdravým odstupom, pritom pútavo, divácky vďačne. Nedarí sa mu zakaždým, ale keď sa mu podarí, vtedy možno bez preháňania a smelo konštatovať, že takto netočí v súčasnom Hollywoode NIKTO! Bude frajer chýbať, keď sa raz pominie. Snáď toho stihne ešte dosť...
Dark Waters (2019)
Teším sa na celovečerný dokument o natáčaní tohto filmu, kde sa dozvieme, za akých absurdných podmienok vznikal, hlavne teda s koľkými právnikmi filmového štúdia bola jeho finálna podoba konzultovaná a na čo všetko si museli dať mimoriadny pozor, čo všetko museli vyškrtnúť, ak nechceli riskovať miliardové žaloby zo strany DuPontu. Dúfam, že do nejakých 5-10 rokov taký vznikne. Pretože až potom bude výpoveď tohto inak v rámci možností čo najpoctivejšie a s extrémnym zaujatím na všetkých frontoch dokonale natočeného opusu kompletná... (keď už to inak nešlo). Svine!
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
O čo menej si to ujasnilo, čím to chce byť, o to viac tým byť chcelo. Preveľmi chcelo... Sympatické zlyhanie, ale tak čo z toho, že? Škoda Harley a Margot, sú rozkošný pár, tak snáď im dvojka Suicide Squad dovolí ešte na pár filmov pokračovať...
Zombeavers (2014)
Ideálny spoločník na gaučovú párty, ktorý tu pobaví, tam trocha vystraší a nie je nechutný či dráždivý natoľko, aby urazil nežnejšie polovičky... skrátka neruší, dá sa vnímať aj len ako kulisa k inej zábave. Záver neprekvapil, ale sadol tomu celému úletu ako uliaty, zasadil ranu presne podľa pravidiel. Takže nenamietam, vedeli čo točia aj ako s tým naložiť. [50%]
The Twilight Zone - A World of His Own (1960) (epizoda)
Jedinečná, humorne ladená a doteraz asi najviac "feel good" epizóda, s vynikajúcim textom v dialógoch aj v sprievodnom komentári (...And the final ingredient: Mrs. Gregory West.). S cameom Roda Serlinga je to ku všetkému asi to najviac super štýlové ukončenie prvej série, aké sa dalo vymyslieť!
The Twilight Zone - The Mighty Casey (1960) (epizoda)
A je to tu. Historicky prvé 2* hodnotenie pre epizódu Twilight Zone. Prúser bez hlavy a päty. Jedno z hlavných Serlingových odporúčaní pri písaní scenárov bolo - vedieť vyhodiť tie zlé. Tento mu asi chybne zatriedila sekretárka a potom už bolo pozde... rýchlo zabudnúť! :)
The Twilight Zone - The After Hours (1960) (epizoda)
To nevymyslíš, to sa ti musí prisniť. Geniálna vec.
Hitlerův ztracený voják (2006) (TV film)
Príbeh jak sviňa. Dokument akurátny.
Rambo: Poslední krev (2019)
LOVED THAT SHIT!
Vyproštění (2020)
Bitky fajné, ale čo z toho, keď všetko okolo je predvídateľná a zbytočne uplakaná sračka s tým najlacnejším posledným záberom, aký si dokážete predstaviť.