Poslední recenze (7)
Atlas mraků (2012)
Krásne, výpravné, super herci, super scény...ale dlhéééé predlhééé, bez finálnej pointy prepletené filozifickými žvástami a múdrosťami, ktoré nám zrovna ide tlačiť do hlavy skromnučký a dobručký Hollywood :-( som sklamaná
Kůže, kterou nosím (2011)
Miestami som sa musela smiať, aj keď sa to nehodilo. Až tak absurdná úchylárna to bola. Ale pokiaľ je to špecialitka režiséra tak je asi všetko vporiadku. Dopozerala som to, ani som si nezdriemla. Miestami to malo aj šmrnc :-)
Terapie láskou (2012)
Som z toho trošku v rozpakoch...asi mi niečo ušlo, ale normálne som si v jednej časti (kde blábolili asi 15 minut o futbale) v kine celkom dobre zdriemla, bez výčitiek....Skvelí herci, mizerná a ukričaná romanca.