Recenze (1 900)
V.I.P. (2017)
Takhle se mi pod kúži nedokázalo zahrabat nic už moc dlouho. Maximální syrovost a bezmocnost je tu podána v maximální míře. Nenechálo mě to klidným do posledního výstřelu!
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Nepamatuju si nic lepšího za posledních pár let. Závěrečný díl je absolutní emoční rozklad. 10/5!
Dárek (2014) (studentský film)
Moc fajn!
Manyeo (2018)
Nářez! Čekal jsem sice kvalitní korejskou filmařinu, ostatně jako vždy, ale dostal jsem ultimátní nášup! Totálně mě překvapilo kam se to celé vyvynulo..trošku mindfuck. Da-mi Kim výborná!
Daman akeseo guhasoseo (2020)
Výborné! Takhle by to amíci prostě nikdy nenatočili. Krvavě real a celé to funguje jak po výborné akční stránce, tak i ten příběh, i když to neni nic neobjeveného, tak v tomhle podání má celkem silný dopad. Hudební podkres na čistých 5*.. celkově proste palim 5, seru na to :D
Love, Death & Robots - Zakázané ovoce (2021) (epizoda)
Digitální možnosti vyždímané do maxima! Námět je skvělý. Zasloužilo by to celovečerák.
Love, Death & Robots - Sníh na poušti (2021) (epizoda)
Ultimátní CGI, parádní námět.. hoďte po mě celovečerák!
Rodina na baterky (2021)
Naprosto výborné, plné skvělých kreativních nápadu a celé je to správně střelené. Animovaná zábava na 100%
Mortal Kombat (2021)
Koment dodam az to rozdycham :D.. ale husinu jsem nemel v kině od Transformers!
Gentlemani (2019)
Neskutečný náklad s fabulózním servisem! Storytelling výborný a všechny postavy totálně na jedničku od Hugha, přes Colina až po Bugzy Maloneho. Tady neni co vytknout!