Recenze (286)
Putování po Blažených ostrovech (1989) (TV film)
"Pohádka"? Spíš psychologické drama. Intenzivní prázdnota. Temné, strnulé, bizarní, ale přece jen to mělo něco do sebe.
Buchty a klobásy (2016)
Ultrabarevná haluška plná umírajících potravin a kopulujících banánů.
Letopisy rodu Shannara - Vyvolení - 2. část (2016) (epizoda)
Stále dobré, keep watching.
Letopisy rodu Shannara - Vyvolení - 1. část (2016) (epizoda)
Za mě super fantasy atmosféra, taková lehce kontrastní - přesycená sluncem s kapkou krve. Příběh a zápletky se zajímavě rozjíždějí, rozhodně dám další díl.
Papírová města (2015)
To jsem si jednou večer připadala strašně smutná a opuštěná a zrovna jsem dočetla knihu Papírová města a nenapadlo mě nic lepšího, než si pustit film, po kterém jsem si připadala ještě tisíckrát opuštěnější než kdy jindy. Dějově ploché, málo dynamické, avšak s velkým poselstvím. To je ovšem trochu odlišné v knize a ve filmu. Kniha popisuje především to, že jak vidíme a vnímáme daného člověka vypovídá mnohem víc o nás než o něm samotném. Pokud se zeptáš jaká je Margo, každý ti dá úplně odlišnou odpověď, která vypovídá o člověku, kterého se ptáš. Poselství filmu bylo poněkud přímočařejší - a to užívat si okamžiku a přítomnosti, protože zázrak se stane každému z nás, ale nejdůležitější je si toho všimnout. Popoplujem.
Průměrňákovi (2009) (seriál)
Odpaďákovi.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Jako parodie asi fajn, ale já to brala celkem vážně. Ty nesmyslný bojový scény, všechno takový moc umělý nebo moc rozmlžený. Hmm... budu viset hlavou dolů z netopýra a jedním pohybem setnu hlavy padesáti skřetům... jasně. Díry v ději a ve scénáři. Tak trochu výsměch Tolkienovu dílu. Jediné, co mne zaujalo a bylo impozantní - bojující ninja Saruman a Thranduil na lososu.
Meghan Trainor feat. John Legend - Like I'm Gonna Lose You (2015) (hudební videoklip)
Nesmírně miloučká záležitost. Think pink while it rains!
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Sorry za to hodnocení, já časem vychladnu a změním ho. *Edit 2018* "Nevychladnu, nasrat." Jedna velká poctivá do dáli zářící hvězda za impozantní PIERTOTUM LOCOMOTOR Minervy McGonagallové a Severusovo ALWAYS.
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
V podstatě jsem se neustále nervózně ptala za jak dlouho už to skončí. Nemělo to hlavu ani patu, děj místy až debilní a "homopýtu" jsem nemohla vystát.