Recenze (286)
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Ale já se fakt bavila!
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Na to, jak byl vězeň z Azkabanu nudná kniha (samej nekonečnej fofršťouch), se film docela povedl. Mám tři výtky - ke konci dost divná a nepřesvědčivá atmosféra (kýčovité dýně a světlá obloha, Hermionina růžová mikinka), proč se Hagridova hájenka z kraje hustého lesa přesunula na travnatě kamenitý svah... ? a málo Snejpa. Ta učitelka jasnovidectví byla dobře hráblá a Lupin byl úplně nejvíc,... von byl nejvíc i v knize. Takže abychom si to shrli - dobrý (pouze) to bylo.
Harry Potter a Tajemná komnata (2002)
Tento film způsobil prazvláštní jev v rámci mého týdenního režimu. Obvykle totiž v pátek večer odpadám a upadám do spánkového komatu již tak kolem osmé hodiny večerní... nyní jsem díky komnatě vydržela ve stavu bdělém až do půl jedné. Z toho se dá usuzovat, že film byl opravdu napínavý a poustavý. Stále však sama sobě nechci přiznat, že se mi HP filmy líbí a bráním se tomu.
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Proč zrovna ze Southparku dělaj muzikál? Dva / tři songy bych tam nechala, ale zbytek mě tam vadil. Postavy vykreslené přesně podle jejich charakteristik, ale oproti sejrálu je to jen slabej odvar z jitrocele.
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Když jsem to viděla kdysi, tak jsem fakt nebyla nijak nadšená. Jednak tento film podléhal neustálým mediálním srovnáváním s LOTR, což mne jako velkého milovníka Tolkienova díla v podstatě uráželo, a pak mne tam rozčilovaly ty "herypotrovské výhody". Tak nazývám výhody, které Harry neustále čerpal (a stále čerpá), aniž si je vydřel. Peníze, sláva, koště, přízeň, pomoc, okaté náhody atd. Po X letech jsem se ale kousla a rozhodla jsem se, že všechny knihy přečtu a pak se podívám i na filmy a musím říct, že po přečtení knihy se na film dívám sakra jinak. Najednou to bylo napínavý stejně jako v knize a byla jsem zvědavá, jak budou ztvárněny napínavé scény a moje oblíbené postavy (ehm... Snape a tak). Hermiona byla stejná nepříjemná šprtka jako v knize, Ron byl dost zábavnej a Neville ve filmu nebyl tak moc nešikovnej. Prostředí poutavé, hudba mrazivá. Já jsem fakt docela spokojená.
První život (2010) (seriál)
Další biologický orgasmus. A to Dejvidovo smlouvání o cenách zkamenělin bylo rozkošný.
Želvy Ninja (2012) (seriál)
Můj koment viz animaxis, napsala bych totiž úplně to stejný. :)
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Jasně, že je to hovadina a ztráta času, ale když už jsem se dočetla, že sledování televize je retro a dnes frčí jůtůbeři... Prostě je to pořad "jen tak, aby byl". Nemá koncept, smysl ani atmosféru, přesto mne jeho existence nerozčiluje.
Tele Tele (2000) (pořad)
"Četl jsi někdy o škodlivosti piva?" "Jo." "Tak snad přestaneš pít!" "Ne, přestanu číst."
Méďa 2 (2015)
Nooo, jako zasmála jsem se a neztrácela se má pozornost, ale dost mi tam vadila ta přeslazenost příběhu - svatba, děti, láska, svatba a zase děti. To si scénáristi mohli nechat pro nějakej romantickej film. A taky ta šikana nerdů na Comic-Conu, kurva!