Recenze (286)
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
Tohle je jedna velká bezkonkurenční halucinace. Zbožňuju Spongeho a když jsem viděla Twilight s českým dabingem, tak jsem místo Edwarda viděla Spongeho (díky Honzovi Maxiánovi) a celý film jsem se jen smála. Jojo občas si říkám, že ty starosti, které má Houba Robert v ananasu na dně moří, bych také chtěla mít. :D
Šikulové (2007) (pořad)
Ano, mám v sobě velký kus dětské nezkažené a čisté duše a tenhle pořad prostě hodnotím velmi kladně a pozitivně. Já jako dítě jsem stále něco vymýšlela a vyráběla, takže takový pořad bych jistě zbožňovala. :D
Amerika hledá topmodelku (2003) (pořad)
Sorry, no, já vidím to hodnocení i ty komentáře ostatních, ale já musím dát plnou palbu, protože jakmile jde o módní průmysl, tak si každého pořadu vážím. Jasně, globálně vzato je to asi blbost, ale vše co se týká módy, účesů, líčení, focení a všeho kolem mě strašně zajímá. :) Navíc člověk zde může krásně prozkoumat chování hezkých emerických dívek s IQ pod 50.
Partička (2009) (pořad)
Slovenská partička je best. Na rozdíl od té české má úroveň, je to rozhodně inteligentnější humor a není to jen o sprostých slovech a prasárnách na pódiu. A nejradši mám, když hraje Latinák, Kemka a dvaačtyřicetizubý Pomajbo. ;) "Nohy sú dôležité, bez nich nikam neprejdeš. Iba ak po rukách ale je to veľký problém lebo s nohami je to jednoduchšie"
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Joo, Pohlreicha můžu, holt co na srdci, to na jazyku. :) Jeho hlášky jsou bezkonkurenční a jeho upřímnost nezná hranic. Jako odborníka ho velmi uznávám a v pořadu je krásně vidět, že "komu není rady, tomu není pomoci." Navíc nemám žádnou důvěru k restauračním zařízením, proto mi nedělá žádný problém dívat se na ty plesnivé a zaplivané kuchyně.
Drtivá porážka (2008) (pořad)
Bomba. Je tam spousta akce, spousta zábavy, celý pořad tak nějak s lehkostí plyne a zpříjemní víkendová rána. Jen závěrečné finále už mě nikdy nebaví, ale to nevadí, odpuštěno. :)
Hostitel (2013)
Silný příběh, který má být především o pocitech, děj by měl být až na druhém místě, soudě dle knihy. V dnešní době je ale zvykem, že se do každého příběhu musí navíc nacpat nějaká ta akční scéna, která se v knize vůbec nevyskytuje, ale nijak extra mi to nevadilo. Domnívám se, že tento film opravdu pochopí a ocení jen ti, kteří knihu četli, bohužel. Mě kniha zaujala natolik, že jsem nebyla schopna ji přestat číst ani v zimě při cestě z práce po zamrzlém chodníku a pod každou lampou, kterou jsem minula jsem přečetla pár slov. Proto hodnotím tak kladně i film, protože za těmi scénami vidím mnohem víc. Hudba byla fajn pro dokreslení sci-fi žánru. Saoirse mě velmi příjemně překvapila a díky Hostiteli se dostala do mého listu oblíbených hereček, Výborně svou roli ztvárnil i Boyd Holbrook a William Hurt, Diane Kruger byla dobře šiblá. ;)
Mrtvý muž (1995)
Nejsilnější filmový zážitek, který jsem kdy měla. Byla jsem nemocná,měla jsem horečku a bylo mi zle a to ve spojení s tímto melancholickým, čistým, křehkým, až skoro komiksově černobílým snímkem vygradovaným geniální hudbou, ve kterém hlavní hrdina v podstatě celou dobu umírá byl naprosto neopakovatelný zážitek. Tento film je poklad. Doporučuji sledovat při tělesné teplotě minimálně 38° C.
Štěňátko (2013)
Dojemné, roztomilé, krásná hudba.
Osamělý jezdec (2013)
Pro mě super film, u kterého jsem se náramně bavila. Škoda jen, že byl předem schazovaný a kritizovaný chronickými "hatery". Nejlepší byla úvodní a závěrečná akční scéna a fajn byly i scény s koněm - a to i s tím hnědým, který jim ukazoval cestu. :D Tonto byl flegmatický, málomluvný a rozhodný, takže srovnávat ho se Sparrowem v podstatě jen kvůli kostýmu mi přijde jako blbost. ;) A vůbec, dávám 6* bez ohledu na to, jestli to jde nebo ne!