Poslední recenze (39)
Je mi ze sebe špatně (2022)
Prvních deset minut na mě film působil doslova jako nepovedený pokus o něco, co jsem nedokázala nikam zařadit ani nijak definovat. Přesto mě cosi drželo při tom sledovat dál. Výsledek mě více než uspokojil. Film nejenom popisuje osud psychicky choré jedinky, ale také přesně vyobrazuje dnešní společnost. Za námět a neokázalost rozhodně pět hvězd.
Železničáři: Neznámý příběh Bhópálské tragédie roku 1984 (2023) (seriál)
Hm... aha. To byl můj celkový dojem. Jako člověk, který o Bhópálské katastrofě četl, co se dalo a zhlédl mnohé dokumenty, jsem od tohoto seriálu očekávala mnohem víc. Zklamal mě. Největší průmyslová katastrofa na světě nesoucí s sebou nejvíce obětí jakoby se scrvrkla do řádově desítek mrtvých a problèmu pár lidí, kteří se snaží dostat z nádraží. Ani pár autentických záběrů na konci filmu můj pocit nezměnilo. I přes snahu patosu mě to nedojalo, narozdíl od dokumentů, které ve mně zanechaly pocit marnosti a beznaděje. Vysoké ohodnocení tohoto seriálu si vysvětluji jen neznalostí katastrofy těch, kteří hodnotili.
U Zlaté rukavice (2019)
Pět hvězd. Popravdě marně pátrám v paměti, který snímek by svou syrovost dokázal tak přesvědčivě promítnout do děje. Jedinečný film, kterému jsem skutečně věřila bez emocí, pochopení ať už vraha či obětí. Zní to asi zvláštně, ale zkrátka toto vnímám jako skvost kinematografie.