Recenze (464)
Madisonské mosty (1995)
užvaněnej doják pro rozněžnělé duše, které nejsou schopné změnit svůj život a dál se plácají ve své mizérii
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
já rodilý člověk vyhodil vše nepotřebné, koupil pár volů a půdu a co nevypěstuji to nesežeru..... dále spíš prohlásím, že mi je to naprosto jedno a sobecky budu doufat, že za mého působení bude všeho dost a dále nechť se děje cokoliv!!!!
Maraton (2005)
naprosto minutej současným hodnocením - od herců přes příběh až po konec.... asi jsem na koreu moc kritickej
Souboj Titánů (1981)
jako jeden z nepamětníků předpremiéry a premiéry filmu jsem se lehce nudil, ale zvládnul.... trikově bomba na minulé století :-) nebudu hanobit ať na mě nepadne hněv těch co pamatují fronty na pomeranče a na souboj titánů.....
Nejlepší léta našeho života (1946)
tři hodiny o návratu domů z války, film ubíhal velmi slušně a je potřeba říct, že optimismus byl v té době potřeba a film nevyjde trapně ani po takové době.....
Sinister (2012)
celé divné - herci nic moc, závěr nic extra, lekačky očekávnaé - ale stejně jsem se málem posral strachy..... tolik špatných atributů a přesto čtyři hvězdy.....
Verdikt (1982)
musím souhlasit s uživatelem djkoma - lumet + newman = větší očekávání.....
Čtyři lvi (2010)
minulo mě to stejně jako oslavovaný film - Jednotka příliš rychlého nasazení edit: tak po druhém omylovém shlédnutí zvedám z jedné na 3 - pár vtipů mě nakonec pobavilo
Rodinná oslava (1998)
film, který rozhodl o věnování se filmu a ne stanici nova
Život je krásný (1997)
občas se musí přimhouřit očko, aby si člověk nezkazil film logikou - a to je jeden z nich