Recenze (23)
Savannah (2013)
trailer je lepší než celej film...tři hvězdy jenom za kouzelnou jaimie....
Intersections (2013)
To byl špatenej vtip, že?
Co děláme v temnotách (2014)
Fantastická upíří homokomedie. Asi nejvic sem se zasmál při scéně, kdy si dělali prdel z vlkodlaků!!! Komedie roku to nebude, ale těch 90 minut sem bravurně bavil!8/10!
Vejška (2014)
S každým dalším zhlédnutím musím přidat hvězdu....je to takovej ten film kterej je tak špatnej až je dobrej :D
Kingdom (2014) (seriál)
Po sedmi dílech brutální onanie...mlátičky jsou jako ze Stodolní a milostný osmiuhelník strčí do kapsy i Ulici...! Jo a příští tejden se jdu zapsat do nejbližší MMA GYM!!! Zatím za pět!!!!
Příběh kmotra (2013)
Dyť tahleta země je vytunelovaná i lidsky....:D :D
Nová holka (2011) (seriál)
Skvělá Zooey a Lamorne Morris. A tak ňák mě to baví víc než himym...
Post Coitum (2004)
na první prstění se prostě nezapomína....
Kámoši až na dno lahve (2013)
No nevim no. Mám pocit, že kdybych vzal mobila a natočím tejden u nás na koleji, tak vznikne hodnotnější film. Rozhodně by v něm bylo víc chlastu...Hoooodně slaboučké 2*
The Fine Line (2008)
Instruktážní film o lavinách na který by se měli kouknout všichni, kdo si myslí, že maj velký koule!!