Recenze (776)
Svět podle Daliborka (2017)
Ani film,ani dokument.
Sunshine (2007)
Nejlepší sci-fi snímek roku 2007.Ale ve filmu byla jedna scéna,která zkrátka nedávala smysl a proto musím strhnout jednu hvězdičku.Soundtrack je mimochodem geniální.90%
Lucky Louie (2006) (seriál)
Na to,že sitcomy vážně nenávidim(kvůli debilnímu smíchu v pozadí),tenhle seriál byl celkem legrace.Černej a vulgární humor je zkrátka nejlepší.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Jako nic proti,ale pan Pohlereich na mě začal působit celkem arogantně.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Taková narážka na českou politiku,ale celkem zábavná.
Ghoul (2015)
Na čechy povedený horor.Nicméně mi vadí,že ve filmu nehrají čeští herci.Mělo by to potom úplně jiný rozměr.Takhle Ghoula považuji za český film jen z půlky.
Jackass: Děda Mizera .5 (2014)
Ale jo,zasmál jsem se.Některé scény nic moc,ale většina se povedla.
Dunkerk (2017)
Moc jsem se ta tenhle film těšil.Nakonec jsem dostal atmosférickou průměrnou podívanou.Příběh skoro žádný,akční scény nic moc.Ale zvuk a obraz byly na výbornou,to zase jo.60%
Noc plná zázraků (2011)
Polská verze lásky nebeské.
Po strništi bos (2017)
S obecnou školou se to samozřejmě nedá vůbec srovnávat.