Recenze (20)
Mladý Frankenstein (1974)
výborná parodie, podpořená výkony Gene Wildera a Marty Feldmana
Predátoři (2010)
Velmi povedené, film plný akce a napětí
Utržený ze řetězu (2005)
Jet Li by v tomto filmu nakopal i Chucku Norrisovi
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Zajímavé triky, náboj... ale mohlo to být lepší
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
pro mě osobně zbytečně ,,přehnané´´
Kdo přežije - Mikronésie (2008) (série)
pánové tuto řadu neskutečně ,,prosrali´´
Kdo přežije - Fidži (2007) (série)
Yau Man byl v této řadě jednoznačně nejlepší a vítězství by byla jen třešínka na dortu
Kdo přežije - Cookovy ostrovy (2006) (série)
velmi povedená řada, fandil jsem Jonathanovi.... ale nebylo mu to souzeno
Kdo přežije - Čína (2007) (série)
moje velmi oblíbená řada, škoda jen, že se James nechal uchlácholit a dojel na to.......
Kdo přežije - Panama (2006) (série)
Cirie mě neskutečně štvala, přínos pro kmen nula, ale po taktické stránce jedna z nejlepších