Recenze (52)
Lowlifes (2024)
Už při počáteční grilovačce mi tak nějak bylo jasné, kam se film bude ubírat. Přesto to byla příjemná podívaná a docela dobrý gore.
Bubák Bubby (1993)
Film jako celek zajímavý. Scény s kočkama jsem musela přeskočit, protože to já nedávám. Po filmu jsem si šla přečíst, jak to s těma kočkama bylo. První kočku po skončení natáčení utratili, protože to tak pouličním kočkám v Austrálii dělají. Druhá kočka byla při natáčení pouze uspaná, poté si ji někdo nechal jako mazlíčka.
Drahý Davide (2023)
Ani nevím, co si o tom mám myslet. Atmosféru to asi mělo dobrou, ale jinak mi přišlo, že film neměl hlavu ani patu, logika vyšuměla ještě před začátkem filmu. Hvězdičku navíc za kočky u dveří.
Haunting of the Queen Mary (2023)
Gore to mělo pěkný, ale jinak film neměl hlavu ani patu, bylo to moc dlouhé a nudné.
Mluv se mnou (2023)
Začalo to perfektně a tak to i pokračovalo. Jak se ale film pomalu chýlil ke konci, začalo to být nepříjemně nedotažené a konec zklamal.
The Rental (2020)
Tempo filmu je nekonzistentní. Strašně dlouho se nic neděje a pak se odnikud objeví náhodný týpek skoro ke konci. Atmosféra nehoustne, nepracuje se vůbec dobře s napětím.
Černé zrcadlo - Série 6 (2023) (série)
Velké zklamání. Díky předchozím sériím jsem se těšila, ale bohužel "ušla" pouze první epizoda. U ostatních jsem se nudila a ani nezapadaly do konceptu Black Mirror, jako kdyby to bylo úplně jiný seriál.
Medvídek Pú: Krev a med (2023)
Mělo to potenciál. Ten se hned po úvodní zajímavé animaci ztratil. Škoda.
Somebody (2022) (seriál)
Díly zbytečně natahované. Každý mohl být tak o 20 minut kratší a nic by se nestalo. Nikdo neuvažoval racionálně, bylo to stupidní a doufám, že budou mít rozum a neudělají druhou sérii.
Jaula (2022)
Když čtu komentáře primitivů, co očividně vůbec film nepochopili, tak je to vtipné. Ještě aby je to bavilo, když je to na pochopení komplikovanější. Film napínavý a dost krutý. Na začátku si člověk říká, co s holčičkou asi je špatně a nakonec je to asi horší než nějaké posednutí démonem, protože realita je mnohem strašidelnější...