Recenze (275)
Chyby (2021)
Film plnej nesympatickej debilů. Dokoukáno jenom kvůli Pavle Gajdošíkový, ta byla výborná!
Bláznivá mise (1982)
Monolog zřejmě viděl jinej díl. Robůtci, jak píše, se tady vůbec nevyskytujou, akorát jedno autíčko na ovládání, který dvakrát doveze telefon.
I, the Jury (1953)
Nesympatickej, ukřičenej Mike Hammer!
Princip domina (1977)
Skvělej Hackman se skvělým Schwarzovým dabingem!
Král Tulsy - Go West, Old Man (2022) (epizoda)
Jednotlivý seriálový díly nikdy nehodnotím, ale tady bych dal za bůra! Stallone je perfektní a vypadá, že si roli s nadhledem užívá.
Příběh z Bronxu (1993)
De Niro se snažil být hodně Scorsesem a trochu Leonem, ale úplně mu to nevyšlo.
DS-70 nevyjíždí (1949)
Jednoho takovýho Deyla máme na dílně ještě dnes! 😬
Sladká vůně úspěchu (1957)
Novinařina je špína jako politika. Curtisova role je odporně afektovaná.
Lilyhammer - Série 1 (2012) (série)
Ztráta času!
Dexter - Studený start (2021) (epizoda)
Opravdu musíme vědět, že majitel krámu je teplej a že si se svým píchačem pojedou koupit psa?! Zřejmě to měla bejt nejdůležitější informace prvního dílu!