Oblíbené seriály (7)
24 hodin (2001)
Útěk z vězení (2005)
Spartakus (2010)
Spartakus: Bohové arény (2011)
Hra o trůny (2011)
Momentálne ma trošku sklamala 3 séria. Je tam veľa zbytočných kecov, a nič sa tam dokopy nedeje. Ku koncu sa to konečne rozbehlo, tuším 9 a 10 časť, kde to zase začalo byť zaujímavé. Lenže čakanie na štvrtú sériu bude zase nekonečné. Dúfam, že ma pozitívne prekvapí a potom si konečne prečítam aj knihu.